Klinikk For Alle Majorstuen

Gardeveien 17 0363 Oslo

Siste vurderinger av Klinikk For Alle Majorstuen

Ubehagelig

Kiropraktor: Sindre Busk Witzøe Skrevet

Dro til Sindre pga god vurdering fra leselisten.no. Startet behandlingen min her, men droppet kjapt ut etter noen få behandlinger. Mulig han er dyktig som kiropraktor, men etter gjentatte ubehagelige kommentarer (ga meg visittkortet sitt og sa jeg kunne ringe dag og natt, og selv om han muligens var full på natta måtte jeg bare ringe + fokuserte på hvorvidt jeg var en "good girl" og snill pike i et samtaleemne omhandlet at jeg tidvis jobbet mye + spurte gjentatte ganger om mine festvaner) fikk jeg ikke til mer. Det var rett og slett ubehagelig, og jeg grudde meg til andre behandling (med oppfatningen etter første time om å gi han en ny sjans). Han kommenterte også deler av kroppen min som ikke var grunnen til at jeg oppsøkte han, og ikke var et naturlig samtaleemne. Når jeg svarte mere kaldt mot slutten og forsøkte å rette samtalen over mer over på årsak for henvendelse, virket han mer fornærmet og jeg opplevde en avbrutt behandling etter 10min m. Hele opplevelsen gjorde meg rett og slett ukomfortabel og provosert.

Svært dyktig kiropraktor

Kiropraktor: Sigrun Låg Kleiv Skrevet

Sigrun behandlet meg som gravid for bekkensmerter. Behandlingene var effektive, veldig hyggelige og jeg gikk ut i bedre form, med mindre smerter og med bedre humør enn da jeg kom. Jeg vil absolutt anbefale Sigrun som kiropraktor til alle venner og bekjente.

Veldig flink

Kiropraktor: Mikael Sveen Skrevet

Sympatisk, tok seg tid og var nøye. Kompetent og var flink på både utredning og behandling av Krystallsyke og Vestibularisnevritt.

Grundig og faglig dyktig

Kiropraktor: Sigrun Låg Kleiv Skrevet

Ble møtt med høy faglig kompetanse og profesjonalitet. Sigrun gikk bredt og grundig igjennom hele kroppen før hun spisset seg inn på rett behandling. Begge mine barn har gått til henne og er nå helt uten plager.

Kunnskapsrik og imøtekommende

Kiropraktor: Sigrun Låg Kleiv Skrevet

Sigrun er blid, imøtekommende og ikke minst en flink kiropraktor som tok meg på alvor. Hun fikset bekkenplagene mine og hjelp med å holde de i sjakk under graviditet. Jeg kan på det varmeste anbefale Kiropraktor Sigrun kleiv