Klinikk For Alle Majorstuen

Gardeveien 17 0363 Oslo

Siste vurderinger av Klinikk For Alle Majorstuen

Dyktig og imøtekommende

Kiropraktor: Gunnar Østby Skrevet

Svært hyggelig og behagelig kiropraktor. Opplevde god kommunikasjon og effektiv behandling. Jeg hadde gått med ryggsmerter i nærmere 1 år før jeg kom til Gunnar Østby, etter noen få behandlinger var ryggen helt fin igjen. Anbefales på det varmeste!

Meget dyktig!

Kiropraktor: Sindre Busk Witzøe Skrevet

En av de ypperste kiropraktorene med tilleggskunnskaper man finner. Faglig dyktig med dyp kunnskap innenfor mange fagfelt.
Absolutt å anbefale!
Utrolig hyggelig person i tillegg.

God på balanseproblematikk

Kiropraktor: Mikael Sveen Skrevet

Hadde 1 år oppfølging på balanseproblematikk, fikk masse gode øvelser og råd. Veldig dyktig og flink

Usaklig

Kiropraktor: Sindre Busk Witzøe Skrevet

Snakket mye om mine bryster og st de var store selv at det ikke hadde noen betydning for plagene jeg søkte for. Behandlet rundt brystene og jeg ble ikke bedre. Gikk til annen kiropraktor etterpå som behandlet bakside skuldre og rygg hvor plagene satt og ble bedre med en gang. Spurte om mitt privatliv og var pågående. Ubehagelig fyr.

Dyktig og kunnskapsrik

Kiropraktor: Sigrun Låg Kleiv Skrevet

Sigrun er en svært dyktig kiropraktor. Hun er imøtekommende og effektiv og behandlingen fungerer svært bra. I tillegg til å være faglig dyktig har hun sterke kommunikative ferdigheter og man føler seg trygg og godt ivaretatt som pasient.