Klinikk For Alle Majorstuen

Telefonnummer0232502325 ...
Gardeveien 17 0363 Oslo

Siste vurderinger av Klinikk For Alle Majorstuen

Det har vært til stor hjelp for meg å komme til ALEKSANDER HESBØ

Kiropraktor: Aleksander Hesbø Skrevet

Jeg har tidligere, i ca 20 år, vært pasient hos en kiropraktor med et meget godt renomé. Pga covid 19, og at det ble midlertidig stengt der, kom jeg ved en tilfeldighet til Alexander. Og jeg har fortsatt hos ham.
Aleksander er grundig og arbeider mot et mål. Han bearbeider musklene før han justerer («knekker»). Jeg merker betydelig fremgang, så mye at jeg går sjeldnere til behandling.
Min spreke tante på 90 år har og begynt hos Aleksander. Hun har osteoporose, og har tidligere funnet andre kiropraktorer «for harde i klypa», vært litt redd, og heller ikke merket bedring. Men her er hun trygg, og også hun er blitt bedre.
Det skader heller ikke at Aleksander er sympatisk, og det er hyggelig når man er til behandling.

Meget dyktig!

Kiropraktor: Sindre Busk Witzøe Skrevet

En av de ypperste kiropraktorene med tilleggskunnskaper man finner. Faglig dyktig med dyp kunnskap innenfor mange fagfelt.
Absolutt å anbefale!
Utrolig hyggelig person i tillegg.

God på balanseproblematikk

Kiropraktor: Mikael Sveen Skrevet

Hadde 1 år oppfølging på balanseproblematikk, fikk masse gode øvelser og råd. Veldig dyktig og flink

Usaklig

Kiropraktor: Sindre Busk Witzøe Skrevet

Snakket mye om mine bryster og st de var store selv at det ikke hadde noen betydning for plagene jeg søkte for. Behandlet rundt brystene og jeg ble ikke bedre. Gikk til annen kiropraktor etterpå som behandlet bakside skuldre og rygg hvor plagene satt og ble bedre med en gang. Spurte om mitt privatliv og var pågående. Ubehagelig fyr.

Dyktig og kunnskapsrik

Kiropraktor: Sigrun Låg Kleiv Skrevet

Sigrun er en svært dyktig kiropraktor. Hun er imøtekommende og effektiv og behandlingen fungerer svært bra. I tillegg til å være faglig dyktig har hun sterke kommunikative ferdigheter og man føler seg trygg og godt ivaretatt som pasient.