Klinikk For Alle Majorstuen

Telefonnummer0232502325 ...
Gardeveien 17 0363 Oslo

Siste vurderinger av Klinikk For Alle Majorstuen

Dyktig, trygg og energisk!

Kiropraktor: Sigrun Låg Kleiv Skrevet

Det Sigrun gjør er nesten magi! Jeg har gått god henne både før, under og etter svangerskap. Jeg har sendt mannen min til henne, og også hatt med meg babyen min til henne. Alltid med suksess!

Trygg og kunnskapsrik

Kiropraktor: Sigrun Låg Kleiv Skrevet

Sigrun er faglig sterk og meget hyggelig. Hennes behandling har vært en viktig bidragsyter til at jeg har blitt frisk for langvarige plager i ben og rygg. Anbefaler henne på det sterkeste.

Meget dyktig og behagelig kiropraktor

Kiropraktor: Sindre Busk Witzøe Skrevet

Kan på det varmeste anbefale Sindre som kiropraktor. Etter høyt stressnivå i jobbsammenheng hadde jeg pådratt meg så stiv muskulatur i nakke / rygg at jeg hadde problemer med å fungere i hverdagen. Jeg hadde også symptomer på angst og var urolig i kropp og sjel.

Har vært på regelmessig behandling i 6 mnd og kan nå si at jeg er 100 % frisk. At skjebnen førte meg til Sindre har skaffet meg et nytt liv både jobbmessig og sosialt.

Sindre er meget behagelig og dyktig som behandler og anbefales på det sterkeste.

Svært godt.

Kiropraktor: Jacob Stang Skrevet

Veldig omgjengelig, dyktig og har alltid forklaringer på hvorfor og hvordan. Dette gir ekstra trygghet for riktig behandling. Bruker fem minutter ekstra om nødvendig. Har aldri opplevd å måtte vente mer enn fem til ti minutter. Har benyttet Jacob ifb. prolapsliknende symptomer i korsrygg, og gått jevnlig de siste ni månedene.

Meget flink behandler

Kiropraktor: Mikael Sveen Skrevet

Har vært endel ganger med ryggen og nakken. Er alltid like imponert over behandlingen. Faglig dyktig, gi gode råd om forebygning og nøye informasjon om videre tiltak. Spesielt flink på svimmelhet.