Henrik Bråthen Lund

Klinikk Frogner

2010

Annen info

Medlem av Norsk kiropraktorforening

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Klinikk Frogner
Skovveien 4 0257 Oslo
Henrik Bråthen Lund er kiropraktor i Oslo

Siste vurderinger av Henrik Bråthen Lund

Veldig god og trygg å få komme til!

Klinikk: Klinikk Frogner Skrevet

Henrik er alltid blid, ønsker meg velkommen, vil gjøre meg helt bra før han slipper meg! Optimist!!!

En trygg og hyggelig kiropraktor

Klinikk: Klinikk Frogner Skrevet

Jeg har gått til Henrik i ca 10år og er alltid fornøyd. Han er tillitsfull, lyttende og har alltid deg som pasient i fokus. Han er løsningsorientert og er meget dyktig i sitt fag. Jeg anbefaler Henrik på det sterkeste!
Stort pluss at det alltid er veldig hyggelig og avslappende hos Henrik.

Utrolig hyggelig - men?

Klinikk: Klinikk Frogner Skrevet

Henrik er antakelig et av de hyggeligste menneskene du kommer til å møte. Jeg gikk til ham for dårlig rygg, men han avdekket aldri at jeg hadde begynnende prolaps. Det forundrer meg siden han oppgir å ha nevrologi og prolaps som interesseområde. Dessverre hadde jeg ikke så mye utbytte av behandlingene, utover noen veldig hyggelige samtaler.

Anbefales

Klinikk: Klinikk Frogner Skrevet

Kunnskapsrik, hyggelig og profesjonell i sitt fag. Kort ventetid og god kommunikasjon. Vært kunde i syv år. Anbefales til store og små.

Anbefaler på det varmeste!!

Klinikk: Klinikk Frogner Skrevet

Henrik hører på deg som pasient og finner løsninger i samarbeid med deg. Han slutter aldri å lete etter nye løsninger og gir deg en grundig​ undersøkelse hver gang. Fordi han er nevrokiropraktor forstår han komplekse sykdomsbilder og kan korrigere på flere plan.