Henrik Bråthen Lund

Henrik Bråthen Lund er kiropraktor i Oslo

Siste vurderinger av Henrik Bråthen Lund

Utrolig dyktig!

Klinikk: Klinikk Frogner Skrevet

Dyktig, serviceinnstilt og interessert i kunden. Smittende humør og får kunden til å føle seg sett. Flink til å forklare hva han gjør. Effektiv og flink! Fantastiske resultater etter å ha gått noen ganger til han.

Et funn av en Kiropraktor!

Klinikk: Klinikk Frogner Skrevet

Har gått til Henrik i noen år nå og kan anbefale han på det aller sterkeste. Henrik er utrolig dyktig, sympatisk og en kunnskapsrik kiropraktor. Gir masse trygghet og viktigst av alt han hjelper deg til å bli bra igjen. En vond rygg eller nakke kan være så plagsomt til tider men da er det bare å ringe å bestille time hos Henrik så blir en bra igjen. Jeg har gått til mange forskjellige kiropraktorer i løpet av de siste 15 årene, noen grusomme og noen gode men siden første time hos Henrik har jeg forblitt der for han er den aller beste.

Faglig dyktig og engasjert

Klinikk: Klinikk Frogner Skrevet

Henrik er sterk faglig og interessen for å utvikle og følge med er stor. Han går i dybden og tar seg god tid til å forstå og løse skade/plager samt kommer med tydelige og gode tilbakemeldinger og tips for hva man kan gjøre selv for å bli bedre.
Han er god til å lytte og flink med mennesker.
Jeg kan på det sterkeste anbefale Henrik som kiropraktor.

En fantastisk og flink kiropraktor

Klinikk: Klinikk Frogner Skrevet

Har vært pasienten til Henrik i 3 år. Han har hjulpet meg med alt fra låst kjeve til vond rygg. Utrolig flink med tips og råd for bedre hverdag med vond rygg