Marianne Elena Molnes

Marianne Elena Molnes er kiropraktor i Oslo

Siste vurderinger av Marianne Elena Molnes

Trygg, dyktig, dedikert

Klinikk: Klinikk Frogner Skrevet

Jeg har gått til Marianne i 14 år og har aldri vurdert en annen behandler.

Det har vært mange ulike plager og en kamp med helsevesen og arbeidsliv, og Marianne har vært en uvurdelig støtte og hjelp hele veien. Hun tar seg alltid god tid til å både lytte og behandle, og er særdeles opptatt av og flink til å se helheten og finne de faktiske årsakene, fysiologiske og/eller mentale. Samtidig er hun nøye på å ikke overbehandle og prøver ikke å behandle noe hun ikke tror hun kan hjelpe, men henviser eventuelt til annen type behandling. Hun gir også gode råd om trening på tøying.

Alltid blir jeg møtt med et vennlig smil og en hyggelig tone, og jeg har blitt kvitt et utall plager takket være Marianne.

Trygg og kunnskapsrik

Klinikk: Klinikk Frogner Skrevet

Marianne er empatisk og kjempeflink - alltid tilstede for pasientene sine- hun er blid og tar seg tid .

Forståelsesfull og dyktig

Klinikk: Klinikk Frogner Skrevet

Gått til Marianne over en lengre periode nå, og oppfatter henne som en som tar seg tid til å lytte og forstå problemene. Samt håndterer de ulike plagende man har på en god og dyktig måte.

Profesjonell, kunnskapsrik og klok

Klinikk: Klinikk Frogner Skrevet

Jeg har gått til Marianne i mange år nå, og hun er den personen i helsevesenet jeg stoler mest på. Hun har en unik evne til å se hele mennesket, og hun gir seg ikke før hun finner roten til og den rette behandlingen av det gitte problemet. Hun er alltid til stede her og nå, tar seg tid til meg og tar meg på høyeste alvor.
Jeg anbefaler henne til alle jeg møter på min vei, også til dem som ikke åpenbart i første rekke tenker de trenger en kiropraktor til sin helseproblematikk. Det er utrolig hvor mye mer en kiropraktor kan hjelpe deg med enn det mer åpenbare som stiv nakke for eksempel.

Rolig, trygg og svært dyktig!

Klinikk: Klinikk Frogner Skrevet

Marianne har en svært grundig utdannelse innen sitt fagfelt og det sammen med hennes behagelige person gjør henne til en uovertruffen behandler. Anbefales virkelig.