Marianne Elena Molnes

Marianne Elena Molnes er kiropraktor i Oslo

Siste vurderinger av Marianne Elena Molnes

Profesjonell, kunnskapsrik og klok

Klinikk: Klinikk Frogner Skrevet

Jeg har gått til Marianne i mange år nå, og hun er den personen i helsevesenet jeg stoler mest på. Hun har en unik evne til å se hele mennesket, og hun gir seg ikke før hun finner roten til og den rette behandlingen av det gitte problemet. Hun er alltid til stede her og nå, tar seg tid til meg og tar meg på høyeste alvor.
Jeg anbefaler henne til alle jeg møter på min vei, også til dem som ikke åpenbart i første rekke tenker de trenger en kiropraktor til sin helseproblematikk. Det er utrolig hvor mye mer en kiropraktor kan hjelpe deg med enn det mer åpenbare som stiv nakke for eksempel.

Rolig, trygg og svært dyktig!

Klinikk: Klinikk Frogner Skrevet

Marianne har en svært grundig utdannelse innen sitt fagfelt og det sammen med hennes behagelige person gjør henne til en uovertruffen behandler. Anbefales virkelig.

Den beste

Klinikk: Klinikk Frogner Skrevet

Marianne har hjulpet meg med med konkrete ryggproblemer og generelle helseproblemer i flere år. Hun er svært kunnskapsrik og åpen for alle problemstillinger som oppstår når man har veldig dårlig helse. Å gå jevnlig til henne har gitt meg en enorm støtte og trygghet.

VELDIG DYKTIG KIROPRAKTOR. Tar seg god tid og flink på kommunikasjon og forklaringer.

Klinikk: Klinikk Frogner Skrevet

Har brukt Marianne i flere år, etter anbefaling fra fysioterapeuter på samme klinikk.
Hun tar seg alltid god tid og som pasient føler man seg veldig godt ivaretatt.
Jeg har en kronisk sykdom, og Marianne "fixer" alltid låsninger o.l pga overbelastning.
Sønnen min har slitt med smerter i anklene. Marianne har ordnet opp i dette, samtidig har hun behandlet hofte/ bekken slik at han nå løper mye mer funksjonelt og til og med mye raskere.

Marianne Molnes kan anbefales på det sterkeste både til voksne og barn!!