Thorleif Henning Monsen

Thorleif Henning Monsen er kiropraktor i Oslo

Siste vurderinger av Thorleif Henning Monsen

Fantastisk

Klinikk: Røa Kiropraktorklinikk Skrevet

Utrolig dyktig kiropraktor, bare å anbefale. Har gått mye til kiropraktor men aldri opplevd noen som er så dyktig, effektiv og positiv. Tar av meg hatten!

Tryllekunster

Klinikk: Røa Kiropraktorklinikk Skrevet

Etter å vært senge liggende i nesten tre mndr og besøk hos mange forskjellige behandlere inkludert fast lege og ortoped, fant han problemet med en gang, jeg er nesten helt bra etter tre behandlinger hos Thorleif, finnes det noen bedre kiropraktorer enn han i Norge??

Kunnskapsrik og meget dyktig kiropraktor

Klinikk: Røa Kiropraktorklinikk Skrevet

Kom til Thorleif med langvarige smerter i korsrygg og bekken etter fødsel som han ordnet opp på få timer. I tillegg fikk jeg råd om opptrening av rygg og bekken. Meget kunnskapsrik og empatisk kiropraktor.

Utrolig dyktig og rett på sak!

Klinikk: Røa Kiropraktorklinikk Skrevet

På 2 måneder fikset han problemer jeg hadde strevd med og gått til ulike behandlere med i knappe to år! Dette klarer han fordi han har et veldig bredt kunnskapsregister, han lytter bra, identifiserer problemet raskt og går rett på sak. Er ikke minst en veldig hyggelig mann!

Utrolig dyktig og gir god trygghet

Klinikk: Røa Kiropraktorklinikk Skrevet

Han er selveste « baby whisper» helt fantastisk med både nyfødte og voksne, og har vært reddende for oss. Hadde en nyfødt som bare grøt 24/7. Viste deg at hun hadde låsning i nakken og for stramt tungebånd. Det var 1tur til Thorleif og vi fikk en ny baby som sov hele natten og bare blid.

Dette er en Pluss-tjeneste.