Marius Monssveen

Kiropraktor

Autorisasjon (2012)

Move Kiropraktikk Telefonnummer67 90 91 2167 90 91 ...
Skårersletta 18, 3.etg 1473 Lørenskog
Marius Monssveen er kiropraktor i Lørenskog

Siste vurderinger av Marius Monssveen

Marius var den beste kiropraktoren jeg har hatt!

Klinikk: Move Kiropraktikk Skrevet

Marius brukte alt han hadde av kunnskap for å gjøre meg bra.
Brukte god tid til meg på hver behandling, snakket og forklarte.
Det var ikke noe "knekk" som tok 1 minutt der nei.
Han sendte meg til MR for å ha bedre kunnskap om hvordan "ståa" var
Behandlet deretter problemet mitt.
Han er ærligheten selv: Sa han ikke kunne gjøre mer for meg, og sendte meg videre til nytt behandlingssted hvor jeg fikk operasjon.

MARIUS, du er best.

De andre som jobbet der, var også smilende og blide.

Den beste !

Klinikk: Move Kiropraktikk Skrevet

Jeg har vært hos andre kiropraktorer som:
''knekk knekk'' og så er de ferdige etter ett minutt.
Marius er grundig og man merker med en gang at han er kunnskapsrik når han forklarer ting og sammenhenger. Han undersøker, strekker, masserer og knar opp anspente muskler i tillegg til ''knekkingen''.
Jeg (og min samboer) har vært hos ham i ''to runder'' tidligere med flere års mellomrom og nå har jeg vært hos ham pga. nakkeproblemer etter bilulykke. Den ene anmeldelsen her kjenner jeg meg ikke igjen i, men all skryt han får er velfortjent.

Fantastisk flink, kunnskapsrik og engasjert!

Klinikk: Move Kiropraktikk Skrevet

Marius er den beste kiropraktoren jeg noen gang har vært borti. Han tar seg tid og er veldig grundig. Jeg har hatt store problemer med rygg og skuldre og takket være Marius fungerer jeg som normalt. De gangene ryggen krangler er det bare å bestille en time eller to og så er jeg klar igjen :) Anbefales på det sterkeste!

Blanda følelse

Klinikk: Move Kiropraktikk Skrevet

Virker som han bryr seg og vil hjelpe. Men har ingen kunnskap om skjevheter i kropp som er veldig viktig som mange sliter med. Greit at man må røre på seg for å føle seg bedre, det er noe jeg gjør men får mye mer smerter på grunn av det. Dette trengs behandling. Fikk litt skylden selv for at jeg ikke var fornøyd og det blir feil, gjorde øvelsene som jeg hadde fått beskjed om.

Og jeg som trodde man måtte ha vondt i ryggen for å gå til kiropraktor

Klinikk: Move Kiropraktikk Skrevet

Marius har snudd mitt syn på kiropraktikk helt om. Han er en lydhør og interessert behandler. Jeg har fått stor tillit til Marius og kan spørre ham om alle mulige plager jeg har. Jeg har aldri fått lettvinte korte svar, men reflekterte vurderinger. Jeg kom første gang fordi jeg hadde blitt så svimmel. Fastlegen ville sykemelde meg på ubestemt tid pga "virus på balansenerven" - Marius ville det annerledes og ga meg en særdeles effektiv og god behandling og oppfølging som gjorde at jeg kom i arbeid igjen etter kort tid. Siden den gang har det vært godt for meg å vite at jeg har Marius Monsveen å henvende meg til selv om et besøk medfører en times bilkjøring fra der jeg bor.