Trevor Ian Neil

Innlandetklinikken

Autorisasjon (2010)

Innlandetklinikken Telefonnummer940 79 977940 79 9 ...
Nymosvingen 6 2609 Lillehammer
Trevor Ian Neil er kiropraktor i Lillehammer

Siste vurderinger av Trevor Ian Neil

Hjalp meg veldig

Klinikk: Innlandetklinikken Skrevet

Anbefales på det sterkeste. Ser på det større bildet når det kommer til problemet. Hjalp meg derfor med å finne øvelser hjemme, samt viste hvordan jeg kan forebygge plagene mine.

Morsom og dyktig i jobben

Klinikk: Innlandetklinikken Skrevet

Etter å ha vært i behandling hos en mer kjent kiropraktor i byen som brukte 6minutter på en behandling og knapt hadde tid til hei og hade, var det en befrielse å komme hit. Hyggelig, morsom og tok seg god til å lytte og undersøke.

Utrolig flink. Fikser ikke bare selve problemet men tar alt og ser alt man sliter med. Kjempe god opplevelse.

Klinikk: Innlandetklinikken Skrevet

Har vært hos flere kiropraktorer siden 2002 I Lillehammer siden jeg var idrettsutøver og det har vært mye ymse behandlinger i byen her.
Ble anbefalt å sjekke innlandsklinikken fra en bekjent da jeg fortalte at jeg var helt ødelagt I kroppen og jeg vurderte finne noen gode kiropraktorer uten for byen da jeg ikke hadde lyst å gå til de jeg har vært hos før.
Første besøket hos innlandet klinikken var veldig positivt og den mest helhetlig behandling jeg har fått.
Trevor er å en kiropraktor med god humor og han kan mere en bare å knekke opp igjen hoved problemet.
Ut av døre gikk jeg med en kjempe opplevelse og ny kropp som jeg ikke har kunnet sitte på huk eller bøye meg ned med på lang tid.
Dette var veldig bra og anbefales på det sterkeste.
Som gammel idretts utøver og fremdeles aktiv med mye idrett og sport så påstår jeg at dette stedet er av de bedre Lillehammer har hatt.
Jeg gleder meg til neste behandling.

Serløs og nysgjerrig.

Klinikk: Innlandetklinikken Skrevet

Trevor er veldig flink, det er ikke tvil om at han kan jobben sin. Første konsultasjon så møtte han meg med nysgjerrighet, han tokk seg tid til å snakke med meg og kom med forslag på ting som kunne undersøkes. Jeg hadde på forhånd blitt diagnostisert men dette satt ikke en stopper for at han selv gjorde en vurdering. Mange er feil diagnostisert så da er det lurt å ta seg tid til å høre på pasienten. Det gjør Trevor. Humøret og humoren er smitsomt, det gjør timer oss han behagelig.