Christer Fardan Olsnes

Christer Fardan Olsnes er kiropraktor i Stavanger

Siste vurderinger av Christer Fardan Olsnes

Veldig dyktig

Klinikk: Nor Klinikken - Avdeling Stadionparken Skrevet

Beste kiropraktoren jeg har vært hos!

Empatisk, veldig dyktig og effektiv.
Jeg føler meg veldig trygg.

Anbefales på det aller varmeste!

Trygg, god og empatisk

Klinikk: Nor Klinikken - Avdeling Stadionparken Skrevet

Christer er den beste kiropraktoren i Rogaland.
Han er den eneste som får røre ryggen min. Har absolutt ingenting negativt å si om han.
Han pusher ikke på for at du skal ha flere behandlinger, å bruker kun akkurat mengden behandlinger som trengs.
Han legger behandlingen opp til hva som passer deg tidsmessig, behagelig å prate med, og har ett genuint ønske om å hjelpe.

Har vært pasient hos han siden han starta hos klinikk for alle og når han starta ny plass så fulgte jeg han dit fordi jeg syns ikke jeg hadde kjemi noen av de andre på klinikk for alle.

Christer er virkelig den beste.
Han er den personen som gjerne setter av dobbel tid, men som ikke tar ekstra betalt for det (gjelder ikke førstegangs konsultasjoner, da tar det naturligvis lenger tid)

Anbefales på det sterkeste.

Svært dyktig

Klinikk: Nor Klinikken - Avdeling Stadionparken Skrevet

Har gått sporadisk til Christer på Stadionpark Klinikken noen år nå og kan aldri se for meg å bytte til annen kiropraktor.
Han er svært dyktig i faget sitt, lytter og har aldri pushet på ekstra behandlinger.

Anbefaler Christer på det sterkeste!

Kunnskap og Teknikk

Unik

Han bruker tid til å vurdere og analysere. Kunnskap og en teknisk utførelse med hender og apparater i fin forening. Denne karen løser opp og frier det meste av låste kropper

Veldig omgjengelig og faglig dyktig!

Klinikk: Nor Klinikken - Avdeling Stadionparken Skrevet

Christer er en strålende person som virkelig tar del i pasientenes liv. Han stråler faglig dyktighet fra øyeblikket du setter fot inn på kontoret hans. Ingen tvil om at han er til å stole på med hans behandlingsmetoder. Om du er ute etter en råflink kiropraktiker og ikke minst en flott personlighet så bør du velge Christer. Han har heller aldri tvunget frem unødvendige behandlinger så lenge jeg har vært pasient hos han.