Ragnhild Perstølen

Annen info

Medlem av Norsk kiropraktorforening

Nimi AS
Sognsveien 75D 0805 Oslo
Nimi, avdeling Ullevål Stadion Telefonnummer22 22 78 8822 22 78 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Sognsveien 75D, Ullevaal Stadion 0855 Oslo
Ragnhild Perstølen er kiropraktor i Oslo

1 vurdering

Siste vurderinger av Ragnhild Perstølen

Dyktig og hyggelig

Klinikk: Nimi, avdeling Ullevål Stadion Skrevet

Ragnhild er en svært dyktig kiropraktor. Etter å ha vært hos flere forskjellige kiropraktorer, osteopater og fysioterapeuter med nakken min, ble hun den som endelig klarte å få gjort noe med problemet.

Uprofesjonell, dårlig vurderingsevne og kommunikasjon

Klinikk: Nimi AS Skrevet

Ragnhild er en veldig uprofesjonell kiropraktor. Jeg kom til henne etter en vurdering hos noen av hennes kollegaer. Jeg har vært innom mange behandlere og forklarte hva som fungerte dårlig for mine problemstillinger. Hun skulle allikevel prøve å gjøre det samme igjen istedenfor å tenke litt annerledes og bruke andre tilnærminger. Jeg har sammensatte problemstillinger: når jeg på slutten av timen spurte hvorfor hun ikke fokuserte på xxx, så ble hun kraftig provosert fordi tiden gikk ut ifølge henne. For det første, følger jeg ikke med på tiden når jeg er der, og for det andre så kunne hun ha forklart det på en hyggeligere måte, istedenfor å si at hun er provosert og at hun har brukt 5 min. mer enn min forsikring betaler henne. Det skal sies at den første kiropraktortime er 45 min. og ikke 2 x 15 min som hun tok betalt for. Det er et minimum at en behandler forklarer hva som gjøres og hvorfor.

Jeg opplevde at på NIMI er det penger og profitt som gjelder og ikke noe ønske om å hjelpe og sette seg i problemstillinger. Ragnhild konkluderte raskt med at jeg kunne kanskje trenge hjelp av en psykolog for å takle mine smerter uten at ryggen min var undersøkt ordentlig en gang (uten bilder/MR og lignende!) Når jeg først fikk tatt bilder etter mye om og men, så bagatelliserte NIMI alle funn og konkluderte med at det ikke var noe å gjøre (selvfølgelig – de har jo brukt opp alle mine forsikringstimer og jeg ble bare verre).

Nå er jeg kommet til behandling hos flinke spesialister som hadde en god forklaring på mine problemer (etter å ha sett på samme bildene som NIMI), mens NIMI bare ufarliggjorde samme funn og sendte meg tilbake til fastlegen. Dette er utrolig dårlig og uprofesjonell behandling.

Jeg vil ikke anbefale verken Ragnhild eller noen andre på NIMI – de er veldig profittorienterte og bruker mange timer selv om de ser at deres tilnærminger ikke fungerer. De klarer ikke å se sammenhenger eller tenke annerledes. Utrolig dårlig oppfølging når det gjelder trening – du får bare beskjed å trene selv om du blir verre av deres treningsforslag. Og ikke minst manglende evne til å sette seg i bilderfunn – det burde være en selvfølge at de klarer det, men igjen, det er enklere å ikke gjøre det og heller får nye folk inn for å tjene penger.