Vilhelm Scheel

Kiropraktor

Om

Vilhelm Scheel er en kiropraktor som er dedikert til å hjelpe pasienter med muskel- og skjelettplager. Han er opptatt av å finne årsakene til plagene og tilby effektive løsninger. Han tar imot pasienter med ulike typer plager, både akutte og kroniske, og har som mål å forbedre deres livskvalitet.

Når du velger Vilhelm Scheel som din kiropraktor, kan du forvente en kombinasjon av faglig dyktighet og omtanke for deg og din helse. Han er din pålitelige partner for muskel- og skjeletthelse, og han ser frem til å hjelpe deg med dine helseutfordringer.

Autorisasjon (1991)

Siste vurderinger av Vilhelm Scheel

Superflink, seriøs og hyggelig

Klinikk: Helse i Sentrum Oslo Skrevet

Etter å ha forsøkt mange av Oslos kiropraktorer fant jeg endelig Vilhelm Scheel. Superflink med min nakke, han får løs de mest hårdnakkede låsninger. Stort pluss fordi han er seriøs og alltid ekte hyggelig. Mine varmeste anbefalinger til en sjeldent dyktig kiropraktor!

Absolutt å anbefale

Klinikk: Helse i Sentrum Oslo Skrevet

Veldig hyggelig, utforskende, dyktig og effektiv!
Selv om jeg av og til følte jeg var på et samlebånd hadde han alltid tid til å lytte og kom med konstruktive løsninger.

Den kiropraktoren som fungerer best på meg

Klinikk: Helse i Sentrum Oslo Skrevet

Viktig å merke seg at en kjempegod kiropraktor ikke nødvendigvis funker like bra på alle, men dette er absolutt den kiropraktoren som funker best på meg! Også veldig hyggelig og pratsom, noe som gjør behandlingen litt hyggeligere, da det ikke er alle behandlingsformer som er like behagelige. Fikser det meste av vondter man måtte ha!

Norges beste kiropraktor!!

Klinikk: Helse i Sentrum Oslo Skrevet

Meget dyktig og profesjonell. Tenker helhetlig og bruker god tid på å finne ut av problemer. Har en meget behagelig og beroligende adferd. Er også veldig god i kommunikadjonen med barn.