Bernt Åmund Schjetne

Curatorklinikken
Mann, 49 år

Autorisert

1997

Annen info

Medlem av Norsk kiropraktorforening

Advarsler

Sjekk eventuelle reaksjoner fra Helsetilsynet

Vurderings­varsel

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert.

Praksis

Curatorklinikken Telefonnummer73 87 42 0073 87 42 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Beddingen 2 7014 Trondheim
Vis kart
Bernt Åmund Schjetne er kiropraktor i Trondheim

Brukernes vurderinger

Samlet vurdering
2 vurderinger
Tilgjengelighet
1 vurdering
Tillit og kommunikasjon
1 vurdering
Service
0 vurderinger

Siste vurderinger av Bernt Åmund Schjetne

Veldig fornøyd

Klinikk: Curatorklinikken Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Har vært min kiropraktor i mange år nå, og flere av mine familiemedlemmer bruker han også ved behov. Jeg føler at jeg får meget god hjelp, og at han ser helheten og fort oppfatter hva som er problemet bak symptomene - ikke bare mtp rygg, men også armer og bein og diverse (hodepine, betente muskler, kramper i beina, numne hender, øresus).
Har brukt flere andre kiropraktorer tidligere, men Schjetne er den jeg klart har fått mest effektiv hjelp hos (og de andre har også vært flinke).

Dyktig og trivelig kiropraktor, dialog nødvendig

Klinikk: Curatorklinikken Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Jeg har gått til Schjetne en rekke ganger for blant annet hodepine og ryggplager.

Positivt: Schjetne er en genuint hyggelig person og jeg oppfatter han som en dyktig fagmann. Om man som pasient kommer med spørsmål forklarer han alltid godt, og han kommer også med tips på egenbehandling om man etterspør det. Det er også lett å komme i kontakt med Schjetne via sms og man får nesten alltid time på dagen om det er noe akutt.

Forbedringsforslag: Som pasient har jeg kanskje vært for tålmodig i påvente av bedring, det blir raskt en rutine og jeg kunne ønske at Schjetne stoppet opp og oppsummerte og eventuelt prøvde alternative strategier litt oftere. Men for at kommunikasjonen skal bli god må også jeg som pasient bli bedre på tilbakemelding.