Jason Dee Shields

Jason Dee Shields er kiropraktor i Voss

Siste vurderinger av Jason Dee Shields

Profesjonell og kunnskapsrik

Klinikk: Voss Kiropraktorkontor Skrevet

Super hjelp når kroppen går i lås. Fått tips og øvelsar som hjelper meg til ein optimal/sunnare kropp. Tusen takk!

Den dyktigste og mest imøtekommende kiropraktoren jeg har hatt

Klinikk: Voss Kiropraktorkontor Skrevet

Shields er en veldig dyktig kiropraktor som ikke bare gir veldig gode behandlinger, men også følger opp kundene sine. Som idrettutøver har belastningen på kroppen min vært ujevn. Han vært en stor hjelp for at jeg skal kunne prestere optimalt og ikke minst på sikt ha en livslang bevegelsesglede.

den beste kiropraktoren nokon sinne!!

Klinikk: Voss Kiropraktorkontor Skrevet

eg har gått til voss kiropraktorkontor no i 4 år.
eg hadde aldri klart og drive på med ein idrett på høgt nivå uten denne hjelpen eg har fått frå voss kiropraktorkontor. Utrolig hyggelige kiropraktorer og veldig dyktige. tusen takk for all hjelp eg har fått frå dekan.

Den beste kiropraktoren !

Klinikk: Voss Kiropraktorkontor Skrevet

Jason er kjempe dyktig og tar fatt på en hver problemstilling! Jeg har en stiv rygg og får fra tid til annen skader som følge av idrett. Voss Kiropraktorkontor og Jason gir meg topp behandlig + råd, tips og øvelser jeg kan jobbe med hjemme. De hjelper med å holde meg i topp form ! Han legger hjertet i jobben og er alltid betryggende å gå til en givende behandler.

Anbefales !

Flinke folk med høy kompetanse

Klinikk: Voss Kiropraktorkontor Skrevet

Som aktiv utøver har jeg blitt behandlet her ved flere anledninger og vert til flere av kiropraktorene ved kontoret. Flinke folk med høy kompetanse som en føler at hører på en og hjelper deg med det problemet en måtte ha.