Jason Dee Shields

Jason Dee Shields er kiropraktor i Voss

Siste vurderinger av Jason Dee Shields

Kunnskapsrik og omsorgsfull

Klinikk: Voss Kiropraktorkontor Skrevet

Jason er en utrolig dyktig kiropraktor. Jeg har fått behandling både ved akutte tilfeller og ved belastning/behandling av skjevhet. Jeg fikk også tips og råd om forebyggende trening, Man føler seg trygg og ivaretatt som pasient hos Jason. Jeg anbefaler Jason på det varmeste.

Omsorgsfull og dyktig

Klinikk: Voss Kiropraktorkontor Skrevet

Jason er ein fantastisk dyktig kiropraktor som heilt klart veit kva han driv med. Han er ein profesjonell, omsorgsfull, imøtekommende og kunskapsrik kiropraktor som viser forståelse for kva ein går gjennom. Han er flink til og følge opp og kjem med gode tips og råd om kva ein bør gjera og ikkje gjera for og få best mulig resultat av behandlingen.
Klinikken har ein avslappande, atmosfære men profesjonell atmosfære.
Eg anbefaler på det sterkeste og gå til VossKiropraktor kontor.

omsorgsfull kunnskapsrik og imøtekommande

Klinikk: Voss Kiropraktorkontor Skrevet

Har fått ein tett og god akutt behandling av min nakkeprolaps. Har og tidligare fått behandling av Jason og Voss kiropraktorkontor som har vert svært god. Det har fått meg raskt tilbake i jobb og trening. Tusen takk for all hjelp.

Profesjonell og kunnskapsrik

Klinikk: Voss Kiropraktorkontor Skrevet

Super hjelp når kroppen går i lås. Fått tips og øvelsar som hjelper meg til ein optimal/sunnare kropp. Tusen takk!

Den dyktigste og mest imøtekommende kiropraktoren jeg har hatt

Klinikk: Voss Kiropraktorkontor Skrevet

Shields er en veldig dyktig kiropraktor som ikke bare gir veldig gode behandlinger, men også følger opp kundene sine. Som idrettutøver har belastningen på kroppen min vært ujevn. Han vært en stor hjelp for at jeg skal kunne prestere optimalt og ikke minst på sikt ha en livslang bevegelsesglede.