Jannike Skår

Kiropraktor

Autorisasjon (1999)

Jannike Skår er kiropraktor i Sogndal

Siste vurderinger av Jannike Skår

Kompetane og kvalitet over hele linja

Klinikk: Kiropraktorklinikken i Sogndal Skrevet

Bedre sent enn aldri, og det som ikke sies - forblir usagt.

Derav anser jeg det på høy tid å skrive litt om ting jeg for lengst burde delt. La meg derfor si det rett ut først, så kan jeg argumentere for mitt utsagn etter det, for de som måtte ønske å lese.

"Jannike Skår og Mara Frattasio leverer kvalitet og kompetanse over hele linja!" - dette er min mening, og den står jeg for!

Selv har jeg en skadehistorikk og et omfang av dette som må ansees å være høyst bredspektret og svært kompleks. Avrevne leddbånd, diverse bløtvevsligamentskader med skadeomfang som dekker hele skalaen, "mildt skadet", overbelastet, strukket, helt og/eller delvis avrevet. Legg på noen prolapser her og der i ryggsøylen, kompressjonsfrakturer både horisontalt og vertikalt i ryggvirvel, ribbensbrudd og øvrige brudd, gjentagende tilfeller av nakkesleng + +. Dette utgjør allikevel, og grovt regnet, fortsatt kun de ytre rammer av hva mine fagkompetende behandlere har å stri med.

Skadebehandlingen for min del har i så måte strukket seg til i overkant av 20 år pr skrivende stund og reisen er langt fra over.

Med slik skadehistorikk, kan man se tilbake på uttallige behandlinger, tilnærmet alle ulike typer a behandlingsformer. Erfaring med ulike behandlere og deres respektive behandlingstilbud, herunder kompetanse både faglig så vel som, dypere anatomisk innsikt / forståelse og evne til å se skadeforløp og sammenheng i et helhetlig aspekt, så vel gjennomgående kvalitet både på behandling av skadebildet kombinert med god service og kundebehandling, vil jeg si varierer betydelig fra klinikk til klinikk.

Det er på dette grunnlag og med respekt, takknemlighet og ydmykhet at jeg ønsker å fremheve og påpeke at min personlige oppfatning, opplevelse og evaluering av Sogndal Kiropraktorklinikk i sin helhet.

Den lyder som følgende, og gjelder både Jannike Skår og Mara Frattasio på samtlige punkter

Som behandlere byr begge to på svært høy og tverrfaglig kompetase. Grunnet solid utdanning, så vel som etter- og tilleggskurs/utdanning, ever begge å dra nytte av og kombinere ulike behandlingsformer, dertil kompetanse, bred forståelse og en dyptgående innsikt til gunstighet for deres respektive kunder. Videre vil jeg påpeke at deres servicenivå, evne til å imøtekomme, se kunders behov, så vel som innfri på det elementære, dog vel så viktige aspektet - å ta seg nok tid til hver enkelt kunde, er tilnærmet upåklagelig! Stor etterspørsel etter deres tjenester, vil naturlig nok begrenses av menneskelige faktorer og antall timer til disposisjon, men døgnet har dessverre bare 24 timer uansett hvordan man vrir og vender på det.
Når det kommer til å se det hele fra et rent fagteknisk perspektiv, da tilsiktet direkte fysisk gjennomføring av behandlingene, vil jeg hevde at også dette holder meget høy kvalitet. Da på tvers av behandlingsformene som benyttes, så vel som i kombinasjonsbehandling.
Sist men ikke minst. Individuell så vel som felles og erfaringsmessig ervervet realkompetanse plasseres hos meg i toppsjiktet av alle behandlere jeg har måttet forholde meg til opp gjennom årenes løp!

Min konklusjon kan kortfattet oppsummeres slik. Her leveres ypperlig kvalitet, høy kompetanse og klart positivt motivert engasjement over hele linja!

Deres tjenester og gjennomgående godhjertede engasjement for deres kunder er fantastisk. Slikt er faktisk ingen selvfølge, men baserer seg på et grunnleggende fundament med rot i deres personlige egenskaper, selektive valg dere har tatt, (forsatt tar), så vel som de verdier, moral og grunnleggende etiske standpunkt dere har satt for dere selv.

Som kunde, og basert på vår samhandling over år, er det min glede å anbefale dere og deres tjenester på det varmeste til alle fremtidige kunder!!

Vi har all grunn til å bøye oss ydmykt og vise takknemlighet for at dere finnes, velger å være her for oss, bryr dere om oss og for alt dere bidrar med både samfunnsmessig, så vel som for enkeltindividers vel og ve!

Takk!

Veldig flink kiropraktor, på alle måtar

Klinikk: Kiropraktorklinikken i Sogndal Skrevet

Har gått til Jannike ei god stund no og føler verkeleg at ho tek vare på meg som pasient. Er veldig god på å sette seg inn i situasjonen/ situasjonane mine med full forståelse, både fysisk og psykisk. Ho ser nødvendigvis ikkje berre "skaden" men heile personen, og det synest eg er viktig. Ho treff like godt med nålene kvar gong og eg har aldrig gått derifra uten å fått resultat for behandlinga. Ho kan svare meg på alt eg spør om og kjem med masse gode råd til forbedring. Ho vil heilt klart mitt eige beste og derfor føler eg meg heit trygg i henna hender.

presist handarbeid

Klinikk: Kiropraktorklinikken i Sogndal Skrevet

Stødig hand, set nåler utan ubehag gong på gong. Set seg godt inn i pasienten sine utfordringar og evnar å vise det godt i praksis. Alltid mange kreative og enkle råd for betring for førebygging til pasienten. Samarbeidar godt og forklarar tydleg og presist ovanfor pasienten kva ein vil oppleva gjennom behandlinga. Verkar til å ha særs god kontroll på på kvar minste muskel og nerve rundtom i kroppen.