Magnus Hiorth Soland

Magnus Hiorth Soland er kiropraktor i Stavanger

Siste vurderinger av Magnus Hiorth Soland

Fantastisk

Klinikk: Klinikk For Alle Forus Vest Skrevet

Meget dyktig! Kroppen er fin for første gang på lenge. Har hatt vont i ryggen i rundt 10 år og gått til flere fysioterapeuter og kiropraktorer, samt drevet med egentrening. Etter et par timer så er kroppen som ny. Anbefales!

Flink og kunnskapsrik

Klinikk: Klinikk For Alle Forus Vest Skrevet

Magnus er en flink og kunnskapsrik behandler som setter seg godt inn i "problemene" før behandling. Han er veldig profejonell og hyggelig. Hyggelig fyr.

Trygg og kunnskapsrik

Klinikk: Klinikk For Alle Forus Vest Skrevet

Tar av meg hatten hadde jeg hatt en🤩 Selv om min kiropraktor ikke kunne knekke meg på plass, så gjorde han alt for meg allikevel . Endelig noen som tok tak i problemet mitt. Sendte meg til Mr. Henvisning til ortoped. Holdt kontakt via mobil. Føler meg virkelig ivaretatt.😃

Flink kiropraktor

Klinikk: Klinikk For Alle Forus Vest Skrevet

Endelig en behandler som fant problemet og behandlet på riktig måte.
Har vært til flere behandlere før uten at det har hjulpet og hadde nesten gitt opp.Solland sa problemet var låsning i bekken venstre side og etter noen behandlinger ble jeg mye bedre.
Anbefales på det varmeste.

Trygg og kunnskapsrik

Klinikk: Klinikk For Alle Forus Vest Skrevet

Dyktig kiropraktor som fort fant problemet jeg hadde. Der han viste hva som kunne være galt med en øvelse før behandling, etter behandling var det problemet vekke. Slik kunne han hjelpe meg umiddelbart, og ryggen føltes mye bedre allerede etter første behandling. Og den var så og si helt fin etter 4 behandlinger.

Les alle publiserte brukervurderinger på Legelisten.no med et Pluss-medlemskap.

Du får tilgang til alle Pluss-funksjoner i 3 måneder og medlemskapet opphører deretter automatisk.