Magnus Hiorth Soland

Klinikk For Alle Sandnes

2013

Annen info

Medlem av Norsk kiropraktorforening

Klinikk For Alle Sandnes Telefonnummer0232502325 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Gravarsveien 7 4306 Sandnes
Magnus Hiorth Soland er kiropraktor i Sandnes

Siste vurderinger av Magnus Hiorth Soland

Den beste kiropraktoren! Kjempe service!

Klinikk: Klinikk For Alle Sandnes Skrevet

Den beste kiropraktoren jeg har vært i kontakt med noensinne! Har gått til Magnus siden 2014 og er kjempefornøyd.
Magnus gjør en utrolig god jobb!
Han er svært kunnskapsrik, dyktig og hyggelig kiropraktor. Og i tillegg han strekker seg ekstra langt for å yte fantastisk service.
Er man ute etter den beste så er Magnus Soland den rette. Anbefales på det sterkeste!

Trygg og kunnskapsrik

Klinikk: Klinikk For Alle Sandnes Skrevet

hei. Jeg har brukt Magnus mange ganger for mine ryggplager som kommer og går. Han tar ryggen min på alvor, og i tillegg bruker han en spesiell benk som gir veldig god effekt på min rygg. Denne benken er det ingen andre kiropraktorer som jeg har vært hos som har. Denne benken sammen med Magnus sin spesielle behandling korter ned behandlingstiden min samt smertene vesentlig. Jeg kan anbefale Magnus på det sterkeste.

Det hjalp!

Klinikk: Klinikk For Alle Sandnes Skrevet

Dyktig, blid og effektiv kiropraktor. Jeg ble tatt i mot på beste måte og følte meg trygg i behandlingen hele tida.
Skulle jeg få problemer med nakke, skuldre og rygg igjen, kommer jeg nok til å oppsøke Soland.

Faglig dyktig kiropraktor

Klinikk: Klinikk For Alle Sandnes Skrevet

Møtte meg med fast håndtrykk og godt smil. Hørte på min historie og startet umiddelbart med behandling. Forklarte, på en god måte, underveis hva som ville skje før hver nye behandling. Ved neste konsultasjon var han nysgerrig på hvordan jeg hadde det nå og siden forrige konsultasjon. Lyttet og gav råd.

Tidenes kiropraktor

Klinikk: Klinikk For Alle Sandnes Skrevet

Veldig flink. Trygg og har peiling på det han gjør. Virker så han er tydelig interessert i å hjelpe deg med dine problemer.