Silje Strand

Silje Strand er kiropraktor i Bergen

Siste vurderinger av Silje Strand

100% fornøyd!

Klinikk: Bambus familieklinikk Bergen Skrevet

Har gått til Silje i flere år. Kunne ikke vært mer fornøyd! Pga henne kan jeg fungere i hverdagen uten konstante smerter. Uten henne hadde jeg vært ufør innen nå. Topp service og enormt med kunnskap. Anbefaler på det varmeste ❤️❤️❤️

Kunnskapsrik og faglig dyktig!

Klinikk: Bambus familieklinikk Bergen Skrevet

Silje er en kunnskapsrik og faglig dyktig kiropraktor som setter pasientes helse først! Hun er varm og empatisk og hjelper deg på best mulig måte med dine helseutfordringer. Kan varmt anbefale Bambus Bergen!

Faglig dyktig og empatisk

Klinikk: Danmarksplass Kiropraktorklinikk Skrevet

Har slitt med vond nakke og skulder i lang tid. Har vært innom ulike behandlere tidligere uten at jeg ble bedre. Etter tips prøvde jeg meg hos Silje, hun er faglig dyktig og empatisk. Hun går grundig til verks og ser helheten. Viser gode tøyeøvelser og gir praktiske tips til hva en bør unngå av bevegelser/styrketrening før "skaden/muskelsvakheten" er over.

Dyktig, erfaren, rolig

Klinikk: Danmarksplass Kiropraktorklinikk Skrevet

Dyktig og behagelig, tør å "ta litt i" (hvis man ønsker dette), har mange ulike teknikker å spille på, som gir et godt resultat. Silje er blitt en favoritt hos meg,

Dyktig med gravide

Klinikk: Danmarksplass Kiropraktorklinikk Skrevet

fikk god hjelp av Silje da jeg gikk gravid, både med hjelp pga låsninger i bekkenet og gode tips til øvelser å gjøre på egenhånd!