Karl Martin Stålaker

Halsa kiropraktorsenter
Glomsmyrveien 15 6683 Vågland
Karl Martin Stålaker er kiropraktor i Heim

Siste vurderinger av Karl Martin Stålaker

Den beste kiropraktoren i landet?

Klinikk: Kiropraktorgården Skrevet

Jeg prøvde utallige kiropraktorer og fysioterapeuter uten særlig hell før jeg ble anbefalt Karl Martin. Aldri går jeg tilbake til noen andre.

Han gjør grundige undersøkelser, og ser sammenhenger i hele kroppen, ikke bare akkurat der det gjør vondt. Han tar seg tid, er hyggelig og imøtekommende og lett å være rundt. Hos noen kiropraktorer har jeg opplevd å være inn og ut på 10 minutter, "nå har jeg knekt opp der du har vondt, det blir 400 kr takk". Hos Karl Martin får jeg mye bedre følelse av at han ønsker å gjøre det han kan på den tiden som er satt av til deg, og jeg føler man får veldig mye igjen for pengene. Han presser heller ikke til å sette opp time på time, men kommer med forslag og lar en selv føle på når man trenger ny time.

Jeg vet ikke hva han gjør annerledes enn andre kiropraktorer, det eneste jeg vet er at det fungerer hundre ganger bedre. For meg har det betydd forbedret livskvalitet, etter at jeg nesten hadde gitt opp å få bukt med plagene.

Anbefales på det varmeste!

Flink, empatisk, kunnskapsrik og lett å snakke med.

Klinikk: Bakken Helse AS Skrevet

Karl Martin Stålaker får mine sterkeste anbefalinger da han raskt finner problemområdene, samt at han er en god lytter og er veldig lett å snakke med. Viser gode kunnskaper i faget sitt, samt empati. Ser hele mennesket og ikke bare problemområdet. Det er også et stort pluss at han aldri ser stresset ut, selv ikke de gangene det er litt forsinkelser. Dette har en positiv smittsom effekt når jeg er inne til behandling.

Karl Martin er også flink til å henvise til andre behandlere (f.eks fysioterapeut) hvis han mener at den aktuelle plagen trenger å følges opp der. Har flere ganger gått ut fra klinikken uten å fått leddmanipulasjon også. Han "knekker" ikke bare for å knekke, men gir behandling kun når det er nødvendig. Det gir meg et inntrykk av at han tar helsen min på alvor.

Jeg har en historie med mange års plager og smerter i rygg og bekken. Etter å ha fått god oppfølging av Karl Martin de siste 4 årene, kombinert med egeninnsats med styrketrening, så er jeg idag funksjonsfrisk og smertefri!

God/ bedre helse koster, men sykemeldinger og uføretrygd koster oss mer!

Tommel opp for Karl Martin!:-)

Trivelig og dyktig

Klinikk: Halsa kiropraktorsenter Skrevet

Trivelig og imøtekommende kiropraktor som viser interesse og omsorg for pasienten. Han er også dyktig på å veilede pasienten. Hyggelige lokaler og kort ventetid.