Ann-Kristin Sulesund

Ann-Kristin Sulesund er kiropraktor i Bærum

Siste vurderinger av Ann-Kristin Sulesund

Trygg, kunnskapsrik, dyktig, medmenneske

Klinikk: Bambus familieklinikk Bærum Skrevet

Utrolig faglig dyktig, og viser samtidig en så stor varme og forståelse for både barnet og foreldrene. Vi har følt oss så ivaretatt, sett og hørt hos Ann-Kristin, og vi har lært masse av henne underveis da hun også forklarer og begrunner underveis. Finner løsninger som passer for hver enkelt og tilpasser for hver gang. Anbefales på det varmeste!

Høy kompetanse og så mye varme

Klinikk: Bambus familieklinikk Bærum Skrevet

Bambus og Ann -Kristin har vært og er helt fantastisk. Jeg startet å gå under min andre graviditet og angrer bare på at jeg ikke oppdaget dem tidligere.

De sitter med så mye kunnskap om gravid kropp, etter fødsel og ikke minst bare kroppen generelt. De tar seg alltid tid til å høre hvordan ting går og ser deg som menneske. Føler meg alltid sett og ivaretatt og uansett plager og utfordringer er de der med god hjelp og oppfølging

Jeg anbefaler de allerede til alle jeg kjenner og kunne ikke vært mer fornøyd. Skal aldri gå til noen andre enn Bambus og Ann-Kristin spesielt :)

Kundeorientert

Klinikk: Bambus familieklinikk Bærum Skrevet

Hennes omsorg, kundeorientering og alltid ønske om forbedring setter jeg utrolig pris på. Hun bryr seg, har solid fagkunnskap og erfaring. Jeg føler meg sett og tatt vare på. Anbefales på det sterkeste!

Fantastisk kiropraktor og en fantastisk person

Klinikk: Bambus familieklinikk Bærum Skrevet

Den beste behandleren jeg har gått til. Hun stiller opp og yter langt iver hva en skal kunne forvente. Hun har også en varme som får en til å føle seg tatt på alvor og sett som menneske.

Dyktig faglig, hjelpsom og rett og slett en fantastisk person

Klinikk: Bambus familieklinikk Bærum Skrevet

Ann Kristin tok meg på alvor og hjalp meg fra første besøk. Hun har virkelig peiling på hva hun driver med og jeg føler meg virkelig i trygge hender.
Hun er en utrolig god person som gir mye av seg selv og gir omsorg til alle rundt henne.
Forsinkelser skjer, fordi hun ikke sender ut pasienter før hun er ferdig.
Anbefaler henne på det varmeste