Profilbilde av kiropraktor Frode Vivot Sørholt

Frode Vivot Sørholt

Profilbilde av kiropraktor Frode Vivot Sørholt
Kiropraktor

Om

Frode har 5-årig kiropraktorutdannelse fra Anglo European College of Chiropractic (AECC) Bournemouth, England og Skandinaviska Kiropraktorhögskolan, Sverige. Han har over 20 års erfaring som kiropraktor.

Frode behandlet det meste innen muskel- og skjelettplager hos både barn og voksne. Teknikker Frode bruker er leddjusteringer, mobilisering og trykkpunktbehandling.

Gjennom årene har Frode opparbeidet seg en faglig sterk kompetanse innen behandling av korsryggsmerter / lumbago, hoftesmerter, skuldersmerter, nakkesmerter, albuesmerter, hodepine, samt fot- og ankelsmerter. Frode finpusser stadig sine ferdigheter og holder seg faglig oppdatert. Hos Frode vil du oppleve en god kombinasjon av faglig dyktighet, engasjement og en stor dose humor.

Autorisasjon (2004)

Frode Vivot Sørholt er kiropraktor i Oslo

Siste vurderinger av Frode Vivot Sørholt

Professionell Kiropraktor

Klinikk: Akutt Kiropraktikk Skrevet

Sökte akuttid under en helgdag och fick hjälp omgående. Regelbunden besökare hos Frode som effektivt behandlar mina rygg- och nackproblem med långvarig effekt. Alltid nära till skratt vilket får ses som ett plus i kanten.

Anbefales!

Trygg og kunnskapsrik

Klinikk: Akutt Kiropraktikk Skrevet

Har vært på behandling hos akutt kiropraktikk siden desember 2018. I tillegg til at ryggsmertene har forsvunnet har dette hjulpet meg mye med progresjon i treningen min. Jeg konkurrerer i verdenstoppen obstacle course racing og prestasjonen min har økt betraktelig siden jeg begynte med jevnlig behandlinger og har nylig kvalifisert til VM i sporten min. Anbefaler på det sterkeste.

Anbefaler Akutt Kiropraktikk !

Klinikk: Akutt Kiropraktikk Skrevet

Akutt Kiropraktikk - m/- Kiropraktor Odd Frode Vivot Sørholt er en meget flink og profesjonell kiropraktor som kan anbefales. Jeg ble godt ivaretatt og etter noen få behandlinger merker jeg bedring men viktig å ikke slutte med behandlingen for tidlig da dette kan medføre tilbakefall. Etter en del behandlinger har jeg nå tatt en pause men viktig å lytte til "kroppens signaler" - er det behov for flere behandlinger vil jeg ikke nøle med å kontakte Akutt Kiropraktikk igjen.

Dyktig og kunnskapsrik

Klinikk: Akutt Kiropraktikk Skrevet

Har i lengre tid hatt smerter i rygg og skuldre. Etter et par behandlinger hos Frode var alt mye bedre. En mann med mye kunnskap som gav gode råd og god behandling! Anbefaler Frode på det sterkeste.

Kunnskapsrik

Klinikk: Akutt Kiropraktikk Skrevet

Er fornøyd med behandlingen og går alltid derfra i bedre form enn da jeg kom, anbefales på det sterkeste. Jeg anbefaler Frode.

Hilsen