Profilbilde av kiropraktor Frode Vivot Sørholt

Frode Vivot Sørholt

Profilbilde av kiropraktor Frode Vivot Sørholt
Kiropraktor

Om

Frode har 5-årig kiropraktorutdannelse fra Anglo European College of Chiropractic (AECC) Bournemouth, England og Skandinaviska Kiropraktorhögskolan, Sverige. Han har over 20 års erfaring som kiropraktor.

Frode behandlet det meste innen muskel- og skjelettplager hos både barn og voksne. Teknikker Frode bruker er leddjusteringer, mobilisering og trykkpunktbehandling.

Gjennom årene har Frode opparbeidet seg en faglig sterk kompetanse innen behandling av korsryggsmerter / lumbago, hoftesmerter, skuldersmerter, nakkesmerter, albuesmerter, hodepine, samt fot- og ankelsmerter. Frode finpusser stadig sine ferdigheter og holder seg faglig oppdatert. Hos Frode vil du oppleve en god kombinasjon av faglig dyktighet, engasjement og en stor dose humor.

Autorisasjon (2004)

Frode Vivot Sørholt er kiropraktor i Oslo

Siste vurderinger av Frode Vivot Sørholt

Kan anbefales.

Klinikk: Akutt Kiropraktikk Skrevet

Jeg sliter med ryggen min, spesielt korsrygg. Etter en låsning fikk jeg rask og god hjelp av Frode. Ryggen er mye bedre. Jeg stikker innom av og til, bra med litt velikehold. Kan anbefales!

Dyktig i sitt fag og et lyspunkt i hverdagen!

Klinikk: Akutt Kiropraktikk Skrevet

Jeg ble tipset om Akutt Kiropraktikk av en nær bekjent som anbefalte firmaet på det varmeste. Hadde forløp til dobbel prolaps som følge av en feilbelastning. Såvidt jeg klarte gå. Fikk kjapt time hos Frode dagen etter incidenten. Krøp inn, gikk rakrygget ut igjen! Var innom hypping i starten til jeg ble kvitt smerten helt.
Fikk også utbedret en nakke som gjorde at jeg fikk vondt i hodet :) Er nå i sluttstadie, og slapp operasjon(er) og er bedre enn noen gang.
Frode vet hva han gjør faglig sett, er veldig fleksibel og har et vinnende humør! Anbefales.

Meget dyktig og god service

Klinikk: Akutt Kiropraktikk Skrevet

Frode er svært faglig dyktig. Han har brukt god tid på å sette seg inn i og analysere det jeg har trengt hjelp med, og vært til svært god hjelp over flere år. Frode er fleksibel og det er alltid lett å få time. I tillegg er han hyggelig og har mengder av godt humør.

Toppers

Klinikk: Akutt Kiropraktikk Skrevet

Veldig bra! Gått til han i 6 måneder, og har ikke hatt vondt i ryggen siden det:) har også fått mer draget på damene;)

Frode fikset hofta!

Klinikk: Akutt Kiropraktikk Skrevet

Jeg har gått jevnlig til Frode i ca tre år og er superfornøyd.
Da jeg kom til ham første gangen, med en hofteskål som hadde stilt seg på skrå, vraltet jeg inn på kontoret hans som en pingvin med fotjern.
Allerede etter første behandling gikk jeg nærmest normalt.
Frode fant problemet med en gang og behandlingen var effektiv.
Siden har han hjulpet meg å bli kvitt rygg og nakkesmerter som jeg har hatt så lenge at jeg nesten hadde begynt å tro at det var sånn det skulle være. Nå kan jeg strene rakrygget rundt!
Anbefaler Frode på det varmeste!