Henrik Sørli

Kiropraktor Sørli

Autorisasjon (2009)

Henrik Sørli er kiropraktor i Levanger

Siste vurderinger av Henrik Sørli

Utrolig flink mot svimmelhet og krystallsyke

Klinikk: Kiropraktor Sørli Skrevet

Fikk tips av en venninne om å ta kontakt med Sørli pga krystallsyke. Hadde tatt hjemmeøvelser i flere dager etter råd fra lege, uten noen virkning. Etter to behandlinger hos Henrik var symptomene borte - helt utrolig! (Og jeg som alltid har vært skeptisk til kiropraktor - men ikke nå lenger) Kjempeflink og hyggelig kar som vet hva han holder på med! Evig takknemlig for en ny hverdag <3

Superflink og trivelig Kiropraktor

Klinikk: Kiropraktor Sørli Skrevet

Henrik er veldig kunnskapsrik, flink, og en person som har et smittende humør. Han finner raskt ut hva som er problemene, og løser de effektivt. Jeg er veldig imponert over den presisjonen på behandlingen som jeg har fått. Sammenlignet med andre behandlere jeg har prøvd, er han i egen klasse.

Trygg, kunnskapsrik

Klinikk: Kiropraktor Sørli Skrevet

Veldig flink og kunnskapsrik kiropraktor, gått til han i flere år. Har fått god hjelp og anbefaler han til flere.

Enestående kiropraktor

Klinikk: Kiropraktor Sørli Skrevet

Ble behandlet for krystallsyken, ble raskt mye bedre! Han tok seg god tid og var dyktig til å forklare. Anbefaler ham på det sterkeste.

Trygg og kunnskaprik

Klinikk: Kiropraktor Sørli Skrevet

Trivelig behandler. Undersøker nøye og ser hele deg. Fikk hjelp mot krystallsyken, og nakke/rygg problemer.