Henrik Sørli

Henrik Sørli er kiropraktor i Levanger

Siste vurderinger av Henrik Sørli

Anbefales

Klinikk: Kiropraktor Sørli Skrevet

Kom inn som et «vrak». Ble tatt i mot på en svært god måte og følte meg trygg. Etter få behandlinger var jeg «ny» og smertehelvete var på lavmål. Tusen takk!

Kjempe flink og trivelig kiropraktor

Klinikk: Kiropraktor Sørli Skrevet

Henrik Sørli er helt suveren. Har gått til kiropraktor i mange år, og de siste årene har Henrik hjulpet meg på en fantastisk måte. Er alltid fornøyd etter behandling . Han er faglig veldig flink, og hans gode humør og medmenneskelighet gjør det til en fantastisk opplevelse. Kan anbefale han på det varmeste.

Rett å slett en meget dyktig kiropraktor!

Klinikk: Kiropraktor Sørli Skrevet

Jeg vil si Kiropraktor Sørli er den beste plassen å henvende seg hvis man har vondt i kroppen. Meget dyktig fagfolk som virker generelt interessert i hvordan jeg som pasient har det! Anbefales på det sterkeste!

Kan sitt fag

Klinikk: Kiropraktor Sørli Skrevet

Han tar seg god tid med å bli kjent med pasienten. Han viser interesse for de plagene en har oppsøkt hjelp for, og ser hele mennesket. Han har svært god kommunikasjon med pasienten i behandlingssituasjonen. Han er svært dyktig til å finne hvor plagene sitter, og gi rett behandling. En kiropraktor jeg anbefaler for mine venner!

Utrolig flink mot svimmelhet og krystallsyke

Klinikk: Kiropraktor Sørli Skrevet

Fikk tips av en venninne om å ta kontakt med Sørli pga krystallsyke. Hadde tatt hjemmeøvelser i flere dager etter råd fra lege, uten noen virkning. Etter to behandlinger hos Henrik var symptomene borte - helt utrolig! (Og jeg som alltid har vært skeptisk til kiropraktor - men ikke nå lenger) Kjempeflink og hyggelig kar som vet hva han holder på med! Evig takknemlig for en ny hverdag <3