Profilbilde av kiropraktor Toralf Thomassen

Toralf Thomassen

Profilbilde av kiropraktor Toralf Thomassen
Kiropraktor

Om

Toralf Thomassen er ikke bare en erfaren kiropraktor, men også en dyktig fysioterapeut. Med bakgrunn i aktiv deltakelse i Crossfit har Toralf en unik innsikt som har ledet ham til å jobbe tett med flere av Norges toppidrettsutøvere.

Som ansvarlig for spesialutredninger innen prolaps, svimmelhet og hodepine ved Din Helse i Nydalen, bringer Toralf en bred faglig bakgrunn til bordet. Han fullførte sin mastergrad i kiropraktikk og skrev masteroppgave om bekkenløsningsproblemer blant gravide.

Toralf er dedikert til å gi den beste behandlingen til pasienter, spesielt de som lider av svimmelhet, prolapser og hodepine, med sin kombinerte ekspertise som kiropraktor og fysioterapeut.

Autorisasjon (2006)

Toralf Thomassen er kiropraktor i Oslo

Siste vurderinger av Toralf Thomassen

Fantastisk kiropraktor!

Klinikk: Din Helse Bjølsen Skrevet

Jeg har vært hos Toralf bare 2 ganger, og han har gjort en kjempegod jobb med mine smerter i nakke/skulder/rygg. Allerede etter første behandling merket stor stor forskjell, og det har aldri skjedd meg før. Og disse plagene er noe jeg har gått med altfor lenge, så jeg er imponert over hvor raskt han fikk løst opp "både her og der". Mest imponert er jeg over at han ved første forsøk klarte å løse opp et punkt som 3 andre ikke ha klart etter mange forsøk!!
Så Toralf kan jeg absolutt anbefale, og jeg vil gjøre det til både venner og kolleger..

Super service

Klinikk: Din Helse Bjølsen Skrevet

Jeg kom til Din helse Bjølsen med en prolaps i korsryggen. Fikk meget profesjonell behandling og kjempe god oppfølgning. Gode øvelser til hjemmet som gjorde at jeg kom raskt tilbake til normalen. Kan bare anbefale på det sterkeste!

Profesjonell

Klinikk: Din Helse Bjølsen Skrevet

Etter å ha fått behandling for smerter/plager i korsryggen av kiropraktor hos Din helse Bjølsen, opplever jeg mye mindre smerter/plager, og behandlingen har vært vellykket. Jeg opplever Toralf Thomassen som en profesjonell kiropraktor, som tar henvendelser seriøst. Jeg får god lindring av behandlingen, og får forslag til videre skadeforebyggende trening, noe jeg setter stor pris på. Kan virkelig anbefale behandling hos kiropraktor Thomassen ved Din helse Bjølsen.

Min faste kiropraktor

Klinikk: Din Helse Bjølsen Skrevet

Toralf er en meget kunnskapsrik kiropraktor som setter seg inn i pasientens situasjon, analyserer og finner alltid en løsning. Hans deler rikt av sine erfaringer, og følger opp pasienten til problemene er over. Han stiller opp på kort tid og er positiv og hyggelig. Han setter av tilstrekkelig tid til pasientene og forholder seg til den fastsatte tiden slik at man unngår forsinkelser av timer utover dagen.

Tipptopptommelopp!

Klinikk: Din Helse Bjølsen Skrevet

Blei anbefalt Toralf av min sjef, som også + samboer går dit regelmessig:)
Kom dit med sterke ryggbryst smerter, pga belastning og dårlig holdning.
Fikk en grundig undersøkelse,estimert ca behandlinger og forklart videre oppfølging med øvelser osv. hos en av hans kollega, da han mente hun hadde bedre ekspertise på sitt område.
Etter intens behandling med knekking,massasje og nåler i 2 uker er jeg nå så og si smertefri og veldig fornøyd med all hjelp og råd jeg har fått:)
Fikk også låne en god pute for å teste ut før kjøp!
Kommer til å gå her regelmessig for å holde rygg i sjakk!
Alltid kjekt å komme til Toralf, kjekk kar med godt humør og en snerten kommentar eller ti, på lur :)