Profilbilde av kiropraktor Toralf Thomassen

Toralf Thomassen

Profilbilde av kiropraktor Toralf Thomassen
Kiropraktor

Om

Toralf Thomassen er ikke bare en erfaren kiropraktor, men også en dyktig fysioterapeut. Med bakgrunn i aktiv deltakelse i Crossfit har Toralf en unik innsikt som har ledet ham til å jobbe tett med flere av Norges toppidrettsutøvere.

Som ansvarlig for spesialutredninger innen prolaps, svimmelhet og hodepine ved Din Helse i Nydalen, bringer Toralf en bred faglig bakgrunn til bordet. Han fullførte sin mastergrad i kiropraktikk og skrev masteroppgave om bekkenløsningsproblemer blant gravide.

Toralf er dedikert til å gi den beste behandlingen til pasienter, spesielt de som lider av svimmelhet, prolapser og hodepine, med sin kombinerte ekspertise som kiropraktor og fysioterapeut.

Autorisasjon (2006)

Toralf Thomassen er kiropraktor i Oslo

Siste vurderinger av Toralf Thomassen

Utrolig dyktig og faglig oppdatert kiropraktor!

Klinikk: Din Helse Bjølsen Skrevet

Fikk for en tid tilbake behandling for prolaps i ryggen av kiropraktor Toralf Thomassen. Han tok meg imot med seriøsitet og en sterk faglig forankring som gjorde meg trygg umiddelbart. Etter behandling og oppfølging hos Toralf har jeg ikke hatt ryggproblemer mer. Han er meget flink, tar pasienten på alvor og følger deg veldig godt opp. Kan trygt anbefales!

Hyggelig og proff

Klinikk: Din Helse Bjølsen Skrevet

Har bare gode ord å si om kiropraktor Thomassen. Han var hyggelig og tok seg tid til å lytte til mine behov. Han sa også hvor mange ganger han ville behandle og hvis det ikke ble bedre etter et antall behandlinger, så var problemer noe annet enn han kunne fikse. Andre kiropraktorer har jeg følt har behandlet meg litt for mange ganger kun for pengenes skyld. Jeg ble bra av behandling denne gangen og jeg kommer tilbake hvis problemet skulle oppstå igjen!

Fantastiske Toralf

Klinikk: Din Helse Bjølsen Skrevet

Flink til å lytte, og flink til å knekke.
Gir alltid en god følelse av trygghet.
Man føler seg alltid godt tatt vare på.
Gjør jo ingenting at han er litt kjekk også ;)

Dyktig Kiropraktor som tar deg på alvor

Klinikk: Din Helse Bjølsen Skrevet

Jeg har vært hos Toralf både med bekkenløsning og andre plager (han har til og med hjulpet det nyfødte barnet mitt) og jeg vil ikke drømme om å noensinne gå til en annen. Toralf har veldig høy kompetanse og er hyggelig og effektiv. Han har alltid tid til meg og slår gjerne av en prat

Den absolutt beste i byen!

Klinikk: Din Helse Bjølsen Skrevet

Toralf er utrolig dyktig kiropraktor, får time med en gang og han fikser problemene! Absolutt å anbefale.