Profilbilde av kiropraktor Toralf Thomassen

Toralf Thomassen

Profilbilde av kiropraktor Toralf Thomassen
Kiropraktor

Om

Toralf Thomassen er ikke bare en erfaren kiropraktor, men også en dyktig fysioterapeut. Med bakgrunn i aktiv deltakelse i Crossfit har Toralf en unik innsikt som har ledet ham til å jobbe tett med flere av Norges toppidrettsutøvere.

Som ansvarlig for spesialutredninger innen prolaps, svimmelhet og hodepine ved Din Helse i Nydalen, bringer Toralf en bred faglig bakgrunn til bordet. Han fullførte sin mastergrad i kiropraktikk og skrev masteroppgave om bekkenløsningsproblemer blant gravide.

Toralf er dedikert til å gi den beste behandlingen til pasienter, spesielt de som lider av svimmelhet, prolapser og hodepine, med sin kombinerte ekspertise som kiropraktor og fysioterapeut.

Autorisasjon (2006)

Toralf Thomassen er kiropraktor i Oslo

Siste vurderinger av Toralf Thomassen

Flink og forstående

Klinikk: Din Helse Bjølsen Skrevet

Jeg har i mange år hatt problemer med ryggen min og prøvet mange forskjellige kiropraktor men ingen kunne hjelpe meg. Toralf Thomassen kunne endelig hjelpe meg.

Jeg verdsetter utrolig mye at han er kiropraktor og fysioterapeut, og hans treningsbaggrund.

Toralf forstår viktigheten av en fysisk livsstil og utfordringene med skader og behandling.

Jeg liker at han ikke er en typisk kiropraktor som må se deg 2 gange i uken de nesten mange uker men er realistisk med behandlingsforløpet og vet dette kan være økonomisk belastende med så mye behandling. Toralf er fair og jeg føler meg tryg underbehandling.

Trenger du en flink behandler, så giver jeg Toralf Thomassen mine beste anbefalinger.

Profesjonell og dyktig kiropraktor

Klinikk: Din Helse Bjølsen Skrevet

Toralf er en veldig flink og dyktig kiropraktor som tar seg tid til å høre på deg. Han har mye kunnskap og du føler deg trygg og godt ivaretatt. Min vonde rygg hjalp han meg med raskt og jeg ble mye bedre etter at jeg dro til han. Anbefales på det sterkeste. :-)

Dyktig, trygg og faglig flink kiropraktor!

Klinikk: Din Helse Bjølsen Skrevet

Jeg kom til Din Helse bjølsen med diverse smerter og vondter. Hoftesmerten var borte etter en enkelt behandling. Betennelsen i skuldrene ble markant bedre etter en behandling, og nærmest borte etter tre. Jeg kan nå gjøre øvelser jeg ikke har kunnet gjøre på lenge! Jeg fikk utrolig tett og god oppfølging, faglige råd og veiledning. Veldig fornøyd!

Toralf Thommasen

Klinikk: Din Helse Bjølsen Skrevet

Jeg har tidligere gått til både akupunktør, fysioterapi og kiropraktor - uten særlig hell. Dvs, de klarte jo til en viss grad holde det i sjakk, men ble aldri helt bra, og plagene kom tilbake med det samme jeg hadde opphold fra behandling. SÅ, begynte jeg hos Din helse Bjølsen i Desember 2013, og jeg kan ikke få fullrost Toralf Thommasen nok! Utrolig flink,sympatisk og tålmodig mann. Har blitt kvitt det som har vært vondt, i tillegg har jeg fått rettet opp et skjevt bekken etter to behandlinger (Naprapauten jeg gikk til tidligere knakk på det en gang i uka i flere måneder, uten at jeg ble bra)

Alle jeg har snakket med og videresendt til han er like fornøyde :) Kan anbefales!

Profesjonell, blid, trygg og tillitsfull.

Klinikk: Din Helse Bjølsen Skrevet

Jeg har vært pasient på Din Helse Bjølsen lenge grunnet prolaps i ryggen, og jeg er svært fornøyd med behandlingen jeg får, og har fått. Den dagen jeg fikk prolaps var en svært kaotisk, smertefull og utrygg dag. Da jeg kom til Din Helse Bjølsen ble jeg møtt med trygghet og ro, og fikk en god forklaring på hva som feilet meg, og hvordan vi kunne rette opp i det. Jeg har blitt veiledet og rådet i ulike øvelser for å styrke skjelett og muskler, og ut i fra dette vil jeg si at jeg er tilnærmet friskmeldt! Jeg har svært få plager, og er kun til behandling for oppfølging.

Toralf Thomassen er en svært dyktig kiropraktor som er en av hovedgrunnene til at jeg er nesten friskmeldt.