Profilbilde av kiropraktor Toralf Thomassen

Toralf Thomassen

Profilbilde av kiropraktor Toralf Thomassen
Kiropraktor

Om

Toralf Thomassen er ikke bare en erfaren kiropraktor, men også en dyktig fysioterapeut. Med bakgrunn i aktiv deltakelse i Crossfit har Toralf en unik innsikt som har ledet ham til å jobbe tett med flere av Norges toppidrettsutøvere.

Som ansvarlig for spesialutredninger innen prolaps, svimmelhet og hodepine ved Din Helse i Nydalen, bringer Toralf en bred faglig bakgrunn til bordet. Han fullførte sin mastergrad i kiropraktikk og skrev masteroppgave om bekkenløsningsproblemer blant gravide.

Toralf er dedikert til å gi den beste behandlingen til pasienter, spesielt de som lider av svimmelhet, prolapser og hodepine, med sin kombinerte ekspertise som kiropraktor og fysioterapeut.

Autorisasjon (2006)

Toralf Thomassen er kiropraktor i Oslo

Siste vurderinger av Toralf Thomassen

Dette er mannen jeg anbefaler!

Klinikk: Din Helse Bjølsen Skrevet

Jeg brukte Toralf over en periode da jeg hadde vondter i korsryggen. Hadde før dette gått til både en fysioterapaut og til en naprapat. Toralf fikk meg på beina igjen. Han er en mann med mye kunnskap, han deler ut nyttige treningstips, finner ut hvorfor du har vondt, og retter det opp. Det er også et kjempe pluss at han alltid er i godt humør, og du får tett og god oppfølging!

Dyktig, serviceminded og løsningsorientert kiropraktor

Klinikk: Din Helse Bjølsen Skrevet

Din Helse Bjølsen med Toralf Thomassen i spissen er svært dyktige, service innstilte og løsningsorientert. De stiller så å si alltid opp uansett tid og skade og tenker helhetlig i behandlingen. De har lang fartstid med idrettsskader og belastningsskader og har brukt dem både selv og til mine utøvere. Anbefales på det sterkeste.

Han er en utrolig dyktig kiropraktor

Klinikk: Din Helse Bjølsen Skrevet

Han har alltid god tid, lytter og er imøtekommende.
Tar deg på alvor og ønsker virkelig å hjelpe deg.
Dyktig og alltid godt humør

Endelig kvitt smertene i ryggen!

Klinikk: Din Helse Bjølsen Skrevet

Jeg hadde slitt med smerter i hofte/korsrygg i over 10 år på grunn av mye og tung trening før jeg startet behandlingen hos Toralf. Etter få behandlinger følte jeg meg allerede smertefri så og si alle dager, og nå trenger jeg bare vedlikeholdende behandling en gang i halvåret! Jeg har anbefalt Toralf til alle mine trenings-kolleger som har trengt behandling, og alle har vært veldig godt fornøyde med ham.

Proffs! Rätt man på rätt plats!

Klinikk: Din Helse Bjølsen Skrevet

Blev rekommenderad att gå till Toralf av mina chefer som båda två gått hos honom i flera år med diverse besvär. Bland annat att hon efter en skada i handleden aldrig mer skulle kunna få tillbaka full funktion igen. Efter behandling hos Toralf var den skadan helt borta.

Det kändes tryggt att komma till Toralf redan från första stund. Man inser snabbt att han vet vad han driver med. Jag har fått olika sorters behandlingar men bland annat har han hjälpt mig bli av med mina migrän besvär, skada i skuldran och också bli helt fri från min kristallsjuka som var väldigt besvärlig med yrsel attacker som kom och gick.

Driver även med fitness på fritiden och också där är Toralf en stor hjälp med olika sorters behandlingar och lindringar.

Har redan rekommenderat honom till nära & kära samt till fitness teamet & tänker fortsätta med det!