Profilbilde av kiropraktor Toralf Thomassen

Toralf Thomassen

Profilbilde av kiropraktor Toralf Thomassen
Kiropraktor

Om

Toralf Thomassen er ikke bare en erfaren kiropraktor, men også en dyktig fysioterapeut. Med bakgrunn i aktiv deltakelse i Crossfit har Toralf en unik innsikt som har ledet ham til å jobbe tett med flere av Norges toppidrettsutøvere.

Som ansvarlig for spesialutredninger innen prolaps, svimmelhet og hodepine ved Din Helse i Nydalen, bringer Toralf en bred faglig bakgrunn til bordet. Han fullførte sin mastergrad i kiropraktikk og skrev masteroppgave om bekkenløsningsproblemer blant gravide.

Toralf er dedikert til å gi den beste behandlingen til pasienter, spesielt de som lider av svimmelhet, prolapser og hodepine, med sin kombinerte ekspertise som kiropraktor og fysioterapeut.

Autorisasjon (2006)

Toralf Thomassen er kiropraktor i Oslo

Siste vurderinger av Toralf Thomassen

Professionell, trygg och kompetent!

Klinikk: Din Helse Bjølsen Skrevet

Jag började gå hos Toralf för över 7 år sedan efter att jag flyttat till Oslo och hade väldigt stora problem med ryggen. Jag kände direkt att det var rätt människa på rätt plats, och fortsatte gå till honom efter mitt första besök.

Toralf är inte bara väldigt kompetent på det han gör, han är dessutom väldigt trygg och välkomnande.
Han har under åren hjälpt mig med både rygg och nackbesvär, behandlade mig under min fitness period då jag slet med muskler och leder, underlättat min migrän och han fick även bort mina besvär med kristallsjuka efter bara 1 behandling.

Jag rekommenderar honom till alla jag känner och hoppas fler kan få glädje av hans kompetens!

Trygg og dyktig

Klinikk: Din Helse Bjølsen Skrevet

Jeg har gått til Toralf i over 3 år med jevne mellomrom. Han er dyktig og lett å snakke med. Jeg er veldig fornøyd med behandlingen jeg får og skryter av han til venner og familie.

Kunnskapsrik og imøtekommende

Klinikk: Din Helse Bjølsen Skrevet

Fått veldig god og effektfull behandling over flere år. God oppfølging og løsningsorientert behandling som fungerer.

Veldig fornøyd

Klinikk: Din Helse Bjølsen Skrevet

Gått til behandling hos Toralf i flere år og er alltid veldig fornøyd. Super service og informative svar på det jeg måtte lure på. Har teipet skulder, satt akkepunktur nåler og knekket på plass det som trengs. Anbefales på det varmeste

Høy kompetanse nivå, fantastisk service!

Klinikk: Din Helse Bjølsen Skrevet

Jeg har gått jevnlig til Toralf og Din helse Bjølsen i 8 år.
Gjengangeren er høy kompetanse, fantastisk service, og de ser hele personen. Anbefales på det sterkeste og har anbefalt han til alle venner og kjente så lenge jeg har gått der!