Profilbilde av kiropraktor Toralf Thomassen

Toralf Thomassen

Profilbilde av kiropraktor Toralf Thomassen
Kiropraktor

Om

Toralf Thomassen er ikke bare en erfaren kiropraktor, men også en dyktig fysioterapeut. Med bakgrunn i aktiv deltakelse i Crossfit har Toralf en unik innsikt som har ledet ham til å jobbe tett med flere av Norges toppidrettsutøvere.

Som ansvarlig for spesialutredninger innen prolaps, svimmelhet og hodepine ved Din Helse i Nydalen, bringer Toralf en bred faglig bakgrunn til bordet. Han fullførte sin mastergrad i kiropraktikk og skrev masteroppgave om bekkenløsningsproblemer blant gravide.

Toralf er dedikert til å gi den beste behandlingen til pasienter, spesielt de som lider av svimmelhet, prolapser og hodepine, med sin kombinerte ekspertise som kiropraktor og fysioterapeut.

Autorisasjon (2006)

Toralf Thomassen er kiropraktor i Oslo

Siste vurderinger av Toralf Thomassen

Dyktig og kompetent kiropraktor

Klinikk: Din Helse Bjølsen Skrevet

Veldig fornøyd med behandlingen hos Toralf. Har fått god hjelp med mine plager, og gode råd og tips til øvelser for å unngå tilsvarende plager. Enkelt å komme i kontakt og lett å få akutt time ved behov.

Dyktig og kunnskapsrik

TAKK FOR HJELPEN !
En virkelig dyktig og kunnskapsrik behandler. Etter år med smerter og nedsatt livskvalitet kan jeg endelig sove en hel natt. Takk!

Dyktig og veldig god kunnskap

Klinikk: Din Helse Bjølsen Skrevet

Veldig dyktig,hyggelig hjelpsomme,Toralf er en dyktig kiropraktor som satt opp meg på beina igjen,Tusen takk for alt.Anbefaler til alle å besøke hans klinikk Din Helse.
Mvh.

Kunnskapsrik og imøtekommende

Alltid blid å hyggelig.
Føler meg virkelig i trygge hender når jeg kommer hit.
Får alltid god forklaring på alle behandlinger og på årsaken til plagene

Kunnskapsrik flink

Klinikk: Din Helse Bjølsen Skrevet

Jeg har gått til behandling hos Toralf siden i sommer og er veldig fornøyd. Han er flink til å forklare hvorfor ryggen og armene er vonde. En flink, kunnskapsrik og hyggelig kiropraktor som jeg trykt kan anbefale .