Jon Vestby

Norabakken Lege- og Kiropraktorklinikk

1998

Annen info

Medlem av Norsk kiropraktorforening

Norabakken Lege- og Kiropraktorklinikk Telefonnummer22 69 13 2822 69 13 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Pilestredet 75D 0354 Oslo
Jon Vestby er kiropraktor i Oslo

Siste vurderinger av Jon Vestby

Dyktig

Klinikk: Norabakken Lege- og Kiropraktorklinikk Skrevet

Gikk til Jon når jeg bodde i Oslo. Veldig dyktig, engasjert og motiverende. Han klarte også å få løst opp nakken min som ingen hadde klart å løsne før han. Anbefales på det sterkeste.

Lyttende, stiller gode spørsmål, deler refleksjoner og gir et veldig godt faglig og håndtverksmessig inntrykk

Klinikk: Norabakken Lege- og Kiropraktorklinikk Skrevet

Lett å føre en god dialog og får gode tilbakemeldinger samtidig som en opplever å bli lyttet til. Enkelt å stole på vurderinger og konkrete grep som gjøres, da informasjonen underveis er god og kiropraktorgrepene oppleves som presise og målrettet mht problembeskrivelse og vurderingen fra kiropraktoren. Både i undersøkelsene, selve behandlingen og vurderingene/ korrigeringene underveis opplevde jeg å være deltaker. Valg av behandlingsmetode i forløpet opplevdes også som svært tilfredsstillende. I mitt tilfelle var også eventuelle andre undersøkelser relevant og ble vurdert fortløpende av kiropraktor, som igjen er svært tillitsvekkende. Fra sterke og bortimot akutte smerter og kramper var resultatet etter fire behandlinger, at kiropraktoren og jeg var enige i at jeg kunne friskmeldes.

Dyktig, rolig og alltid tilpasset behandling.

Klinikk: Norabakken Lege- og Kiropraktorklinikk Skrevet

Jon er faglig dyktig og alltid rolig. Han bruker akkurat passe med kraft. Jeg er trygg hos Jon. I tillegg holder han tidavtaler.

Ingen over, ingen ved siden.

Klinikk: Norabakken Lege- og Kiropraktorklinikk Skrevet

Jon Vestby er unik, genial, one of a kind.
Etter å ha vært hos flere kiropraktorer opp gjennom årene, uten synlig bedring for en alvorlig whiplash og med generell vond rygg med kroniske smerter, ramlet jeg borti Jon ved en nærmest tilfeldighet.

I dag er jeg i full jobb, smertefri og trenger kun en liten sporadisk oppfølging.

Som menneske er han enda viktigere for meg enn som kiropraktor.
Jeg takker Herren for at jeg fant denne utrolig dyktige fagmannen.

Dyktig, trygg og profesjonell kiropraktor

Klinikk: Norabakken Lege- og Kiropraktorklinikk Skrevet

Etter å ha vært hos flere kiropraktorer, fant jeg endelig "min kiropraktor". Jon Vestby er profesjonell på å lese kroppen og løse problemene. Jeg har hatt behov for hans hjelp de siste 14 årene med forskjellige problemer. Bekken, rygg, nakke, skulder og arm har han klart å få på plass.
Jon er en svært dyktig kiropraktor som er en av hovedgrunnene til at jeg er smertefri, arbeidsfør og er i fin form. Nå er det sjelden jeg trenger "en knekk", men jeg savner Jons blide og positive væremåte :-)
Har anbefalt Jon til venner og de er også kjempefornøyde med behandlingen.