Norabakken Lege- og Kiropraktorklinikk

Telefonnummer22 69 13 2822 69 13 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Pilestredet 75D 0354 Oslo

Siste vurderinger av Norabakken Lege- og Kiropraktorklinikk

Dyktig

Kiropraktor: Jon Vestby Skrevet

Gikk til Jon når jeg bodde i Oslo. Veldig dyktig, engasjert og motiverende. Han klarte også å få løst opp nakken min som ingen hadde klart å løsne før han. Anbefales på det sterkeste.

Lyttende, stiller gode spørsmål, deler refleksjoner og gir et veldig godt faglig og håndtverksmessig inntrykk

Kiropraktor: Jon Vestby Skrevet

Lett å føre en god dialog og får gode tilbakemeldinger samtidig som en opplever å bli lyttet til. Enkelt å stole på vurderinger og konkrete grep som gjøres, da informasjonen underveis er god og kiropraktorgrepene oppleves som presise og målrettet mht problembeskrivelse og vurderingen fra kiropraktoren. Både i undersøkelsene, selve behandlingen og vurderingene/ korrigeringene underveis opplevde jeg å være deltaker. Valg av behandlingsmetode i forløpet opplevdes også som svært tilfredsstillende. I mitt tilfelle var også eventuelle andre undersøkelser relevant og ble vurdert fortløpende av kiropraktor, som igjen er svært tillitsvekkende. Fra sterke og bortimot akutte smerter og kramper var resultatet etter fire behandlinger, at kiropraktoren og jeg var enige i at jeg kunne friskmeldes.

Veldig flink kiropraktor

Kiropraktor: Ragnhild Storm Hanssen Skrevet

Ragnhild har hjulpet meg i mange år. Jeg forsøkte noen forskjellige kiropraktorer før jeg fant Ragnhild. Jeg sliter med stiv nakke og rygg i ny og ne, og da drar jeg til Ragnhild som knekker opp. Ragnhild tar seg alltid god tid til kundene sine. Hun er et rolig og behagelig vesen. Det er viktig for meg, ettersom det å motta behandling i nakke kan være litt skummelt. Derfor vil jeg varmt anbefale Ragnhild.

Dyktig, rolig og alltid tilpasset behandling.

Kiropraktor: Jon Vestby Skrevet

Jon er faglig dyktig og alltid rolig. Han bruker akkurat passe med kraft. Jeg er trygg hos Jon. I tillegg holder han tidavtaler.

Ingen over, ingen ved siden.

Kiropraktor: Jon Vestby Skrevet

Jon Vestby er unik, genial, one of a kind.
Etter å ha vært hos flere kiropraktorer opp gjennom årene, uten synlig bedring for en alvorlig whiplash og med generell vond rygg med kroniske smerter, ramlet jeg borti Jon ved en nærmest tilfeldighet.

I dag er jeg i full jobb, smertefri og trenger kun en liten sporadisk oppfølging.

Som menneske er han enda viktigere for meg enn som kiropraktor.
Jeg takker Herren for at jeg fant denne utrolig dyktige fagmannen.