Sindre Busk Witzøe

Klinikk For Alle Majorstuen

2012

Annen info

Medlem av Norsk kiropraktorforening

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Sindre Busk Witzøe er kiropraktor i Oslo

Siste vurderinger av Sindre Busk Witzøe

Meget dyktig og behagelig kiropraktor

Klinikk: Klinikk For Alle Majorstuen Skrevet

Kan på det varmeste anbefale Sindre som kiropraktor. Etter høyt stressnivå i jobbsammenheng hadde jeg pådratt meg så stiv muskulatur i nakke / rygg at jeg hadde problemer med å fungere i hverdagen. Jeg hadde også symptomer på angst og var urolig i kropp og sjel.

Har vært på regelmessig behandling i 6 mnd og kan nå si at jeg er 100 % frisk. At skjebnen førte meg til Sindre har skaffet meg et nytt liv både jobbmessig og sosialt.

Sindre er meget behagelig og dyktig som behandler og anbefales på det sterkeste.

Varmeste anbefalinger

Klinikk: Klinikk For Alle Majorstuen Skrevet

Før time hos ny behandler har jeg en tendens til å grue meg på forhånd, til den grad at jeg sitter småsvimmel på venterommet. Sindre respekterer mitt behov for tid og gir forklaringer gjennom hele behandlingen og med dette skaper en trygghet og gjør det hele til en hyggelig opplevelse. Jeg opplever Sindre som en dyktig behandler med et oppmerksomt øye og god menneskeforståelse. For meg er dette unikt i forhold til andre behandlere jeg har vært hos.

Når jeg blir smertefri på en profesjonell og trygg måte i hyggelige omgivelser- da kan ikke jeg bli mer takknemlig og fornøyd.

Det eneste jeg andrer på er at jeg ikke gikk til Sindre tidligere!

Ubehagelig

Klinikk: Klinikk For Alle Majorstuen Skrevet

Dro til Sindre pga god vurdering fra leselisten.no. Startet behandlingen min her, men droppet kjapt ut etter noen få behandlinger. Mulig han er dyktig som kiropraktor, men etter gjentatte ubehagelige kommentarer (ga meg visittkortet sitt og sa jeg kunne ringe dag og natt, og selv om han muligens var full på natta måtte jeg bare ringe + fokuserte på hvorvidt jeg var en "good girl" og snill pike i et samtaleemne omhandlet at jeg tidvis jobbet mye + spurte gjentatte ganger om mine festvaner) fikk jeg ikke til mer. Det var rett og slett ubehagelig, og jeg grudde meg til andre behandling (med oppfatningen etter første time om å gi han en ny sjans). Han kommenterte også deler av kroppen min som ikke var grunnen til at jeg oppsøkte han, og ikke var et naturlig samtaleemne. Når jeg svarte mere kaldt mot slutten og forsøkte å rette samtalen over mer over på årsak for henvendelse, virket han mer fornærmet og jeg opplevde en avbrutt behandling etter 10min m. Hele opplevelsen gjorde meg rett og slett ukomfortabel og provosert.

I trygge hender !

Klinikk: Klinikk For Alle Majorstuen Skrevet

Har fått hjelp av Sindre ved flere anledninger. Skulder ut av ledd og knær/ankler som har fått juling på håndballbanen. I tillegg til behandling fikk jeg skreddersydd treningsopplegg for oppbygging og forebygging av nye skader.Han er genuint interessert i faget sitt og meget dyktig.

Kan ikke klare meg uten

Klinikk: Klinikk For Alle Majorstuen Skrevet

Det er mye fokus i media for tiden på såkalt alternativ behandlinger som kiropraktikk og akupunktur. Det er jeg lei meg for. Hadde jeg ikke kunnet gått til min kiropraktor Sindre tror jeg faktisk ikke jeg hadde gått oppreist i dag. I tilegg tilbehandlingen føler jeg meg alltid velkommen og er litt av en psykolog i tillegg. Om han leser meg som en åpen bok vet jeg ikke, men jeg føler meg alltid 100% bedre når jeg går derfra. Kanskje trenger jeg litt trøst, eller bare litt omtanke og varme ord, i tillegg til behandling. Det får du hos Sindre! Jeg anbefaler Sindre på det sterkeste.
Jeg gleder meg nesten til neste behandling enda jeg er helt fin i ryggen nå! :-)