Sindre Busk Witzøe

Sindre Busk Witzøe er kiropraktor i Oslo

Siste vurderinger av Sindre Busk Witzøe

Meget dyktig!

Klinikk: Klinikk for Alle Majorstuen Skrevet

En av de ypperste kiropraktorene med tilleggskunnskaper man finner. Faglig dyktig med dyp kunnskap innenfor mange fagfelt.
Absolutt å anbefale!
Utrolig hyggelig person i tillegg.

Usaklig

Klinikk: Klinikk for Alle Majorstuen Skrevet

Snakket mye om mine bryster og st de var store selv at det ikke hadde noen betydning for plagene jeg søkte for. Behandlet rundt brystene og jeg ble ikke bedre. Gikk til annen kiropraktor etterpå som behandlet bakside skuldre og rygg hvor plagene satt og ble bedre med en gang. Spurte om mitt privatliv og var pågående. Ubehagelig fyr.

Utrolig dyktig

Klinikk: Klinikk for Alle Majorstuen Skrevet

Dette er en kiropraktor som prøver alle grep for at du skal bli frisk og at skadene ikke skal komme tilbake. Han er ikke den typiske behandleren som "spiser opp pengene dine" uten at du blir frisk. Han er flink til å lytte, ærlig og tar seg tid til kundene sine. Deler mer enn gjerne tips og anbefalinger hele veien. Også lett tilgjengelig dersom du skulle trenge en hastetime. Anbefales på det varmeste.

Meget dyktig og behagelig kiropraktor

Klinikk: Klinikk for Alle Majorstuen Skrevet

Kan på det varmeste anbefale Sindre som kiropraktor. Etter høyt stressnivå i jobbsammenheng hadde jeg pådratt meg så stiv muskulatur i nakke / rygg at jeg hadde problemer med å fungere i hverdagen. Jeg hadde også symptomer på angst og var urolig i kropp og sjel.

Har vært på regelmessig behandling i 6 mnd og kan nå si at jeg er 100 % frisk. At skjebnen førte meg til Sindre har skaffet meg et nytt liv både jobbmessig og sosialt.

Sindre er meget behagelig og dyktig som behandler og anbefales på det sterkeste.

Varmeste anbefalinger

Klinikk: Klinikk for Alle Majorstuen Skrevet

Før time hos ny behandler har jeg en tendens til å grue meg på forhånd, til den grad at jeg sitter småsvimmel på venterommet. Sindre respekterer mitt behov for tid og gir forklaringer gjennom hele behandlingen og med dette skaper en trygghet og gjør det hele til en hyggelig opplevelse. Jeg opplever Sindre som en dyktig behandler med et oppmerksomt øye og god menneskeforståelse. For meg er dette unikt i forhold til andre behandlere jeg har vært hos.

Når jeg blir smertefri på en profesjonell og trygg måte i hyggelige omgivelser- da kan ikke jeg bli mer takknemlig og fornøyd.

Det eneste jeg andrer på er at jeg ikke gikk til Sindre tidligere!