Sindre Busk Witzøe

Klinikk For Alle Majorstuen

2012

Annen info

Medlem av Norsk kiropraktorforening

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Sindre Busk Witzøe er kiropraktor i Oslo

Siste vurderinger av Sindre Busk Witzøe

Ganske allsidig Kiropraktor med mye kunnskap og erfaring!

Klinikk: Klinikk For Alle Majorstuen Skrevet

Kan anbefale denne kiropraktoren ved Klinikk for Alle Majorstuen på det sterkeste! Han er allsidig, dyktig Kiropraktor med et bredt kunnskap på "kompliserte" caser, og utfører også ultralyd, så slipper man å vente "evigheter" på ultralydtimer i det offentlige. Han jobber også med topptrente utøvere som går til han regelmessig for å holde seg på nivå hele tiden. Så trenger du en som justerer, bruker nåler i behandling, kinesio, ultralyd, til og med trykkbølge og ser pasientens behov og opptatt av at du kommer deg fort tilbake til jobb eller trening, så er han absolutt rette mannen...

den beste kiropraktoren jeg har erfart

Klinikk: Klinikk For Alle Majorstuen Skrevet

ut fra mine erfaringer med Sindre, er han den grundigste og mest kunnskapsrike kiropraktoren jeg har vært hos. han hjelper meg til en hver tid, viser tilgjengelighet og forståelse, og tilpasser seg ut fra mine forventninger og behov.

Meget dyktig og engasjert kiropraktor

Klinikk: Klinikk For Alle Majorstuen Skrevet

Jeg har gått til Sindre i flere år både for forebyggende arbeid og for behandling av idrettsskader, men også med vanlige problemer som for eksempel lumbago osv. Sindre har bred faglig kompetanse og oppleves som trygg og imøtekommende. Man får alltid utdypende forklaringer på diagnosene og på selve behandlingen, noe jeg definitivt har satt stor pris på. Anbefaler Sindre til alle, enten du trenger en månedlig justering eller om du trenger tett oppfølging med et omfattende behandlingsregime.

Veldig bra!

Klinikk: Klinikk For Alle Majorstuen Skrevet

Sindre er en meget profesjonell og en veldig trivelig behandler. Han er engasjert i pasientene sine og en dyktig kiropraktor. Anbefales!