Ulf Henning Åsheim

Kiropraktor

Autorisasjon (2001)

Aktiv Terapi Telefonnummer22 22 20 3322 22 20 ...
Tonsenveien 18 0587 Oslo
Ulf Henning Åsheim er kiropraktor i Oslo

1 vurdering

Siste vurderinger av Ulf Henning Åsheim

Fantastisk dyktig!

Klinikk: Aktiv Terapi Skrevet

Jeg anbefaler Ulf på det varmeste, utrolig kompetent. Det har aldri skjedd at jeg har tatt en behandlng hos Ulf, uten å føle meg 100 ganger bedre etterpå.

Jeg har testet ut et par kiropraktorer som bor nærmere, men vender alltid tilbake til Ulf - det er verdt reiseveien.

Svært dyktig, kunnskapsrik og trivelig

Klinikk: Aktiv Terapi Skrevet

Svært dyktig, kompetent og trivelig. Har vært til uvurderlig hjelp for både meg selv og spessielt faren min, som en periode hadde store problemer med ryggen. Holder som regel med en time for å bli bra igjen. Gir også gode råd til forebyggende øvelser. Anbefales på det varmeste.

Utrolig dyktig med høy kompetanse.

Klinikk: Aktiv Terapi Skrevet

Har brukt Ulf i 25 år, og uten han, hadde jeg ikke fungert i jobben som håndverker. Drar til Oslo fra Møre 2-3 ganger i året, og behandlingen sørger for at jeg kan fortsette i en fysisk krevende jobb.
Jeg har anbefalt Ulf for mange venner og nære gjennom årene, og alle har fått god hjelp, og er veldig fornøyde med resultat av behandlingen. Anbefales på det sterkeste!

utrolig dyktig - fikser mitt problem hver gang

Klinikk: Aktiv Terapi Skrevet

Jeg blir bra igjen hver gang jeg har vært hos Ulf - og jeg kommer sjeldent og trenger bare en, kanskje to behandlinger for å bli bra igjen.
Det er ikke bare knekk og ut igjen, men massasje for å mykgjøre før det knekkes.
Har anbefalt ham til mange som har vært hos andre kiropraktorer som ikke har kunnet hjelpe - og når man først har vært hos Ulf fortsetter man hos ham - sånn er det bare.

Uvurdelig Norges beste kiropraktor

Klinikk: Aktiv Terapi Skrevet

Brukt Ulf i 10 år. Anbefalt han til alle i min vennekrets, og de sitter igjen med samme inntrykk som meg. Har i tillegg hadde mange toppidrettsutøvere, og innehar ekstremt stor kompetanse