Espen Aag Holth

Espen Aag Holth er kiropraktor i Oslo

Siste vurderinger av Espen Aag Holth

Kunnskapsrik og grundig 😊

Klinikk: Ullevål kiropraktorklinikk Skrevet

Anbefales sterkt bl a for personer med hallux valgus - en lidelse i foten som rammer 30% av voksne, men som kan bedres med riktig trening - for å slippe operasjon😊

Påvist prolaps i nedre del av ryggen

Klinikk: Ullevål kiropraktorklinikk Skrevet

Etter smerter i Høyre ben/rumpe i 6mnd. besøkte jeg Espen.
Han tok en test av meg og viste forskjellige øvelser som jeg skulle utføre hver dag.
Etter ca 7 uker ble alle smerter borte og jeg merker heller ikke noe i dag, 6mnd senere.

Dyktig og hyggelig

Klinikk: Ullevål kiropraktorklinikk Skrevet

Dyktig og hyggelig kiropraktor, anbefales veldig. Hadde vondt i foten, noe som ble fikset og som ikke har kommet tilbake senere heller. Fikk råd gode råd om ulike øvelser også.

Empatisk og faglig dyktig

Klinikk: Ullevål kiropraktorklinikk Skrevet

Espen er empatisk, og lett å kommunisere med.Han forklarer problematikk og øvelser tydelig. Jeg føler meg godt i varetatt, både med behandling og oppfølging. Faglig dyktig.
Enkelt å få og bestille time. Jeg kan trygt anbefale Espen og Ullevål kiropraktor klinikk.

Flink og hyggelig

Klinikk: Ullevål kiropraktorklinikk Skrevet

Espen fremstår som empatisk og kunnskapsrik. Han er vennlig lyttende og utrolig hjelpsom. Han har lyttet til alle mine bekymringer, gitt meg råd og tatt meg på alvor. Han har gitt behandling og råd for vonde knær som har hjulpet meg på veien og støtter meg på veien mot å fungere igjen. Jeg kommer til å fortsette hos ham til knærne er helt bra. Anbefaler ham på det varmeste.

Les alle publiserte brukervurderinger på Legelisten.no med et Pluss-medlemskap.

Du får tilgang til alle Pluss-funksjoner i 3 måneder og medlemskapet opphører deretter automatisk.