Helene Mejdell

30 år

Autorisasjon (2019)

Helene Mejdell er kiropraktor i Oslo

Siste vurderinger av Helene Mejdell

Rask, effektiv og god behandling!

Klinikk: Bekken og Barn Skøyen Skrevet

Jeg oppsøkte klinikken i forbindelse med bekkenplager og låste hofter, jeg ringte og fikk time på dagen. Etter bare 3 konsultasjoner hos Helene Mejdell begynte smertene å forsvinne og med hjemmeøvelsene jeg fikk av henne var plagene helt borte etter kort tid. Kan anbefale Helene og klinikken på det sterkeste!

Kunnskapsrik

Klinikk: Ullevål Kirorpaktorklinikk Skrevet

Kom til Helene med plager fra nakke og skuldre, med svimmelhet og hodepine. Bedring allerede etter første behandling. Hun sendte meg raskt på MR, hvor det ble konkludert med betennelse. Etter 6 mnd behandling og trening er kroppen bra. Helene er svært kunnskapsrik, har et svar på alt. Hun kommuniserte med min fastlege og Lege ved rtg instituttet for å få en best mulig behandling for meg. Hun fulgte meg svært godt opp. Positiv, imøtekommen og hyggelig!

Dyktig og behjelpelig

Klinikk: Ullevål Kirorpaktorklinikk Skrevet

Helene har hjulpet meg med behandling av nakke og korsryggsskader som har kommet nylig, men som har rot i mange år med trening. Etter mange gode behandlinger der jeg også har fått råd og øvelser har jeg endelig kommet tilbake til den funksjonabeliteten jeg hadde før skadene inntraff.

Kunnskapsrik

Klinikk: Ullevål Kirorpaktorklinikk Skrevet

Svært kunnskapsrik, har svar på alle spørsmål. En dyktig veileder og kiropraktor. Hatt god effekt på mine muskel og skjelett plager!

Dyktig kiropraktor

Klinikk: Ullevål Kirorpaktorklinikk Skrevet

Helene er utrolig dyktig. Jeg har gått til henne i snart 6 mnd og er kjempe fornøyd ! Hadde en del plager med skuldrene og hodepine. Anbefaler Helene på det sterkeste.