Eghosa Jane Ogoleh

Eghosa Jane Ogoleh er kiropraktor i Oslo

Siste vurderinger av Eghosa Jane Ogoleh

Svært flink og forståelsesfull

Klinikk: STERK Helse avd. Vinslottet Skrevet

Ble møtt på en vennlig og hyggelig måte, og fikk svært god hjelp. Ryggen min er bedre enn på flere år takket være Eghosa!

Trygg, kunnskapsrik, god til å lytte og svært tilpasningsdyktig

Klinikk: STERK Helse avd. Vinslottet Skrevet

Jeg har gått hos Eghosa i et drøyt år og etter mange år med ulike naprapater, fysioterapeuter og kiropraktorer har jeg aldri vært mer fornøyd med en behandler.

Hun lytter til mine plager på en behagelig måte og foreslår både treningsprogram og behandlinger som virker! Hun går gjennom alt og sender deg epost med linker til instruksjoner hun ikke har vist deg personlig.

Jeg er tilnærmet smertefri etter lang tids plager og kommer til å fortsette her for vedlikehold i det uendelige.

Behandling hos henne ville jeg tatt en stor omvei i min reiserute for å få fortsatt med.

Fantastisk behandler!

Klinikk: STERK Helse avd. Vinslottet Skrevet

Eghosa er en utrolig dyktig og vennlig behandler. Hvis du vil møtes med forståelse, nysgjerrighet og omtanke er dette kiropraktoren for deg. Jeg har gledet meg til hver time fordi det er så utrolig hyggelig å komme til Eghosa. Jeg blir alltid møtt med kjennskap til mine rygg- og nakkeplager, forståelse for uro rundt nye plager, og får alltid god hjelp av "knekking", nåler eller massasje.

I løpet av de siste 15 årene har jeg besøkt utallige kiropraktorer og fysioterapeuter, ingen har vært i nærhet av så forståelsesfulle og hjelpsomme som Eghosa. Virkelig, virkelig anbefalt kiropraktor!

Utrolig hyggelig og faglig sterk kiropraktor

Klinikk: STERK Helse avd. Vinslottet Skrevet

Hadde min første kiropraktortime hos Eghosa. Jeg ble møtt med et smil og en vilje til å sette seg inn i mine plager, samt en faglig sterk bakgrunn hvor jeg følte meg trygg hele veien. Selv etter kun én behandling kjente jeg forbedringer, og med overkommelig "hjemmelekse" så har ting bedret seg.

Eghosa kan anbefales på det sterkeste. En empatisk, forståelsesfull og kunnskapsrik kiropraktor som tar godt vare på deg og gir deg en utmerket behandling.

Anbefales på det sterkeste

Klinikk: STERK Helse avd. Vinslottet Skrevet

Eghosa har vært veldig viktig for meg i en tid med låsning i rygg/bekkenet. Jeg gikk fra å være helt fastlåst og nesten uten bevegelighet, til at jeg endelig kan leve som normalt igjen. Oppfølging og behandling har vært strålende, og jeg vet ikke hva jeg skulle gjort om jeg ikke hadde møtte en så trygg og god person i denne vanskelige perioden. Hun har veiledet, gitt god tilrettelagt behandling, motivert og vært en fantastisk støttespiller for meg. Anbefaler denne dyktige kiropraktoren på det sterkeste!