Bestill time

Pris: 590 kr

Prisen gjelder etter fratrekk på helfostønad. Helgetillegg 300,-

I dag 27. jul I morgen 28. jul Man 29. jul Tir 30. jul Ons 31. jul

Om

Jostein har 5-årig kiropraktorutdannelse fra Murdoch University, Australia, samt medisin grunnfag og idrettsmedisin. Han undersøker og behandler det meste av muskel- og skjelettplager, med spesiell interesse for plager i nakke, skuldre, albue, rygg, bekken, sete, hofter og fot, samt hodepine. Teknikker han bruker er leddjusteringer, mobilisering, trykkpunktbehandling og massasje

Jostein går jevnlig på kurs for å holde seg faglig oppdatert. Hos Jostein vil du oppleve en god kombinasjon av faglig dyktighet og omtanke for deg og din helse. Jostein er også medlem av Norsk Kiropraktorforening (MNKF).

Autorisasjon (2016)

Jostein Rommetveit er kiropraktor i Oslo

Siste vurderinger av Jostein Rommetveit

God behandling

Klinikk: Akutt Kiropraktikk Skrevet

Jeg bestilte time hos Jostein fordi jeg hadde slitt med stive og ømme legger i nesten tre uker. Planen min var å løpe Birkebeinerløpet, på 21 km., om ti dager. Jostein tok meg godt imot, lyttet og startet behandlingen av leggene. Jeg kom tilbake for ny time to dager senere og fortsatte den gode behandlingen. Leggene mine kom seg raskt etter behandlingen og jeg kunne stille opp på startstreken til Birkebeinerløpet helgen etter med friske legger.

Tillitsfull og hyggelig

Klinikk: Akutt Kiropraktikk Skrevet

Ble akutt behandlet. Ingen problemer med å få akuttime på kvelden. Profesjonell behandling. Flink og lyttende. Konstruktiv og god behandler.