Elisabeth Berg Cooper

Elisabeth Berg Cooper er kiropraktor i Oslo

Siste vurderinger av Elisabeth Berg Cooper

En fantastisk flink kiropraktor

Klinikk: Bekken og Barn Skøyen Skrevet

Elisabeth er helt fantastisk og har gjort underverker for min del - både når jeg var gravid og i etterkant for å holde rygg/ bekken vedlike. Hun er også ekstremt imøtekommende og alltid like hyggelig å møte. Alle skulle hatt en slik som henne på blå resept.

Forbedret søvnkvalitet hos baby

Klinikk: Bekken og Barn Skøyen Skrevet

Søvnkvaliteten og roen til baby (2 mnd) har blitt mye bedre etter bare et par runder hos Elisabeth. Anbefales!

Anbefales!

Klinikk: Bekken og Barn Skøyen Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med behandlingen! Ofte er det en tilgjengelig time samme dag eller dagen etter.

Rolig og dyktig

Klinikk: Bekken og Barn Skøyen Skrevet

Vår 10 uker gamle baby viste antydning til spenninger i ryggen når hun så til den ene siden. Vi bestilte time hos Elisabeth og allerede etter første time så vi stor forskjell. Spenninger i hofte, rygg og kjeve ble skånsomt behandlet og baby var tydelig fornøyd etter behandling. Vi har nå hatt 3 timer og ser tydelig forbedring både på kroppsholdning, avslapping i hender og på avføringsmønster.
Vi har hele tiden følt oss godt ivaretatt med en terapeut som er rolig, informativ og dyktig. Jeg har nå bestilt time til meg selv som mor for oppfølging etter fødsel.

Utrolig dyktig og hyggelig

Klinikk: Bekken og Barn Skøyen Skrevet

Har gått fast til Elisabeth i nærmere to år, før graviditet, under graviditet og etter graviditet. Alltid en smil på lur og er genuint opptatt av deg som person. Tar seg tid til å undersøke og pirke på utfordringer. Veldig dyktig i sitt fag og kommer med alternativ behandlinger. Flink med voksne og barn, kvinner og menn. Anbefaler henne til alle som ønsker en dyktig kiropraktor.