Bestill time

Pris: 590 kr

Prisen gjelder etter fratrekk på helfostønad. Helgetillegg 300,-

I dag 27. jul I morgen 28. jul Man 29. jul Tir 30. jul Ons 31. jul

Om

Ishtiak Zahid er en dedikert og engasjert kiropraktor ved Akutt Kiropraktikk. Med en femårig kiropraktorutdannelse ved University of South Wales, samt grunnfag i medisin, har Ishtiak tilegnet seg dyptgående kunnskap og ferdigheter for å behandle et bredt spekter av muskel- og skjelettplager. Hans faglige interesseområder spenner fra akutte til langvarige tilstander, med et spesielt fokus på rygg, nakke, skuldre, bekken, senebetennelser, svimmelhet og hodepine.

Ishtiak er opptatt av å holde seg faglig oppdatert og verdsetter også betydningen av fysisk aktivitet for å fremme god helse. Hos Ishtiak kan pasienter forvente å motta behandling preget av faglig ekspertise, detaljorientert omsorg og et oppriktig engasjement for deres velvære.

Ishtiak er medlem av Norsk Kiropraktorforening.

Turnuslisens (2024)

Ishtiak Zahid er kiropraktor i Oslo

Siste vurderinger av Ishtiak Zahid

Utmerket Behandling!

Klinikk: Akutt Kiropraktikk Skrevet

Jeg vil gjerne dele min positive opplevelse hos Akutt Kiropraktikk og spesielt takke Ishtiak Zahid for den fantastiske behandlingen jeg har mottatt.

Jeg kom til klinikken med intense muskelspenninger på én side av nakken, smerter i brystet, og vanskeligheter med å svelge. Fra første besøk følte jeg meg godt ivaretatt. Ishtiak tok seg tid til å lytte til mine symptomer og utførte en grundig undersøkelse.

Behandlingen var skreddersydd til mine behov og inkluderte både manuelle justeringer og muskelterapi.

Resultatene har vært over all forventning.

Smertene i nakken og brystet har blitt betydelig redusert, og jeg har fått bedre bevegelighet og livskvalitet. Jeg føler meg nå mye bedre.

Jeg vil varmt anbefale Ishtiak til alle som trenger profesjonell og omsorgsfull kiropraktisk behandling.

Kunnskapsrik og vennlig

Klinikk: Akutt Kiropraktikk Skrevet

Tok kontakt pga akutt svimmelhet i forbindelse med helg. Møtte kiropraktor Ishtiak Zahid og fikk kyndig og vennlig hjelp. Følte meg i veldig trygge hender og godt ivaretatt. Går fortsatt der på kontroll. Kan varmt anbefale Ishtiak.

Faglig dyktig.

Klinikk: Akutt Kiropraktikk Skrevet

Brakk ryggen I vinter, hvilket medførte mye smerte og følte meg tappet for energi. Etter 4 behandlinger er energien tilbake, og muskelsmertene er sterkt redusert.
Ishtiak har med sin faglige dyktighet hjulpet meg tilbake til et fysisk aktivt liv!

Kunnskapsrik, omsorgsfull og vennlig.

Klinikk: Akutt Kiropraktikk Skrevet

Zahid tok i mot meg og behandlet meg sent på kvelden. Etter at jeg hadde ringt og fått time med en gang. Han var dyktig, kunne godt faget sitt. Jeg fikk tillit til han med en gang. Han forstod raskt hva han måtte gjøre. Informerte meg om mulig diagnose. Ga meg gode råd. Behandlingen virket.

Trygg og ivaretatt

Klinikk: Akutt Kiropraktikk Skrevet

Jeg opplevde akutte nakkesmerter og kom over Akutt Kiropraktikk. Jeg ble umiddelbart ivaretatt av kiropraktoren, Ishtiak Zahid. Han viste høy kompetanse og forståelse for min situasjon. Etter noen behandlinger og hjemmeøvelser, var smertene betydelig redusert, og jeg hadde fått tilbake bevegeligheten i nakken. Jeg er veldig takknemlig og kan sterkt anbefale.