Legekontorene Centrum

Jon Torbergssonsvei 9 4070 Randaberg

Siste vurderinger av behandlere ved Legekontorene Centrum

For travel.

Lege: Halldis Wenche Øxnevad Ziesler Skrevet

Centrum legekontor er for de som ikke har behov for legehjelp. Man kommer ikke gjennom på telefonen for å å bestilt time, og når man først har fått time, sitter man opp til to timer på venterommet før man kommer inn. Dette begrunnes med lav bemanning, men dette har vedvart siden jeg tok dem i bruk, som var tidlig i vår. Som kronisk syk, har jeg blitt sykere, av all den energi og tid jeg har brukt bare for å få tak i Halldis. Ellers er hun en ok lege, men opplever at hun har for mange pasienter, slik at alt blir halvveis gjort, og mistenker dobbelbookinger for å unngå å miste timer om en pasient ikke dukker opp.

Øyvind er svært dyktig

Lege: Øyvind Ziesler Skrevet

Ok, reseptionisten er ikke helt det store. Hun er stresset og ikke veldig imøtekommende... MEN Øyvind er unik. Han er flink, dyktig og tar seg tid til problemene dine. Skulle ønske jeg slapp å bytte lege, men pga flytting måtte jeg det. Jeg anbefaler Øyvind på det sterkeste. Han hører på problemene dine når ingen andre gjør det... Han tar seg tid til å undersøke deg og prater rolig og behagelig til deg:-)

God og sympatisk

Lege: Øyvind Ziesler Skrevet

Har fulgt min mor til ham i flere år. Han er grundig og utrolig flink til å forklare, viser stor respekt - også for min etterhvert svært demente mor.

Øyvind Ziesler er grei..

Lege: Øyvind Ziesler Skrevet

...men syns kontorpersonellet kan være "stressende"! De er hastige og til dels avvisende i telefonen når man fortvilet prøver å få en time. Man har gjernet et noe akutt problem, men må fint greie å vente både en og 2 uker! Sjeldent at man får såkalt akutt time, og når man får det må man beregne en del timer på venterommet.....noe som kan være veldig ubehagelig pga det akutte problemet.
Skal man ha akutt time må man ringe kl 8.30, greit det, men hjelper lite når man ikkje kommer gjennom tlf på 2-3 t og da er det ikkje flere akutt timer igjen....

Kan også være nr 11 i tlf køen i et par timer uten i det hele tatt å få snakket med noen, enten så bør de ha flere linjer eller mer personell-ELLER så bør legene kutte ned på antall pasienter, syns noe bør gjøres da vanlig ventetid er IALLEFALL 1 t minst og når man først kommer inn til legen må man skyndte seg for at ventetiden ikkje skal skli enda mer ut.

God lege men alt for lang vente tid

Lege: Øyvind Ziesler Skrevet

Jeg kan egentlig bare støtte opp under der andre har sagt her
Han er en kjempe god lege og han var min lege fra jeg ble født og helt opp til nå.
Han kan faget sitt, er flink og hører etter.
Men noen ganger føler jeg at de 2 timene jeg har sittet på vente rommet ikke er vert de 5 min jeg får vært inne der. Han kan ofte være mer hard hendt enn nødvendig og gir ikke beskjed når han skal gjøre noe som kanskje skal gjøre vondt. Jeg er alltid derfor litt redd for hva han kommer til å gjøre. Noen ganger når jeg endelig er komt inn på kontoret hans så snakker han i telefonen eller noe annet som jeg utifra hva jeg hører ikke oppfatter som noe viktig.

For meg bikket begere over da jeg var høygravid og måtte sitte 2 timer over timen jeg hadde fått for å få komme inn til overtidssjekk. Jeg var sulten og måtte på do men tørde ikke å gå i tilfelle jeg ble ropt opp.