St. Olav Legegruppe

St. Olavsgate 13 4005 Stavanger

Siste vurderinger av behandlere ved St. Olav Legegruppe

Flink lege med mye kunnskap

Lege: Trond Høibø Skrevet

Den beste legen jeg har hatt sålangt! Imøtekommende, trivelig, og alltid behjelpelig. Du får time på kort varsel, og han kommer alltid med gode råd! Kan anbefales på det sterkeste!

Hyggelig og imøtekommende

Lege: Trond Høibø Skrevet

Jeg har aldri blitt tatt bedre vare på av noen leger i hele mitt 42 årige liv. Kunnskapsrik og direkte interessert i pasienten. Snakker og forklarer, spør og graver. Sterkeste anbefalinger!

Innsiktsfull og dyktig lege

Lege: Trond Høibø Skrevet

Min erfaring med Trond Høibø var da han vikarierte for min fastlege. Jeg ble møtt med faglig trygghet og sikker teft. Kommunikasjonen var dialogisk og konstruktiv. En nøktern, innsiktsfull og positiv ung lege, som tar pasienten på alvor, og er flink til å følge opp i etterkant.

Trygg og kunnskapsrik.

Lege: Thomas Øygarden Bjordal Skrevet

Trygg, oppmerksom og tillitsfull. Virker meget kunnskapsrik. Har fått god oppfølging.
Meget tilgjengelig.

Meget god fastlege

Lege: Thomas Øygarden Bjordal Skrevet

Inngir tillit. Lytter. Er løsningsorientert. Tar seg alltid tid til de spørsmål du har og veileder på en kyndig og innsiktsfull måte, sin unge alder til tross.
Anbefefales på det sterkeste. At de nå også er tilknyttet besoklegen.no gjør timebestilling, avbestilling, spørsmål og generell kontakt meget enkelt!