Hilde Rygh Hjorthen

Storsenteret Legekontor

2001

Storsenteret Legekontor Telefonnummer64 91 32 3264 91 32 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Jernbanesvingen 6 1400 Ski
Hilde Rygh Hjorthen er en av 31 fastleger i Ski

Siste vurderinger av Hilde Rygh Hjorthen

Imøtekommende og tillitvekkende

Dyktig og overbevisende. Rask til å henvise videre til div. prøvetakinger. Men: fravær av en metode jeg savner: Det å gå litt utenfor Felleskatalogen og reseptblokken. Det finnes "Snille" metoder der ute, uten de syntetisk framstilte medisiners milelange opplistinger av bivirkninger man kan risikere å pådra seg - som kan prøves først! Men - de lærer vel ikke noe om det på "Doktorskolen" :)

Fornøyd!

Er ikke ofte hos legen, noe slikt som en gang eller to i året til sjekk + - Allikevel opplever jeg at hun "Kjenner" meg igjen og det oppleves trygt. Hun leser nok leksen sin - og med det mener jeg at hun forbereder seg med å lese journalen min før jeg som pasient kommer inn til henne. Da slipper man å bruke tid på å gjennomgå tidligere forklarte "Saker" DET liker jeg! Har bare gode erfaringer med Hilde, som har vært min fastlege i mange år :)

Rask og effektiv

Liker denne legen! Hun er tillitsfull og jeg føler at hun har tid til meg, og at hun hører etter hva jeg sier. Om det er prøver jeg venter svar på - så opplever jeg at det er greit om jeg selv følger opp dette, og ringer legen, istedenfor at legen skal ringe meg.

Kjapp

Legen er blid og hyggelig, men ikke så veldig interessert i å lytte. Etter siste time jeg var der, valgte jeg å bytte til en annen fastlege fordi jeg ikke følte meg sett/hørt.

Ikke tilfredsstillende oppfølging

Jeg har hatt Hilde Rygh Hjorthen som fastlege over flere år og har vært fornøyd med den behandlingen jeg hittill har fått. Har opplevd henne som imøtekommende og vennlig, og hun har videresendt meg til spesialist ved behov.

Det har vært lett å få time på kort tid.

Ved siste konsultasjon opplevde jeg imidlertid manglende kunnskap om adekvat behandling som medførte svært uheldige helsekonsekvenser for meg, og jeg ble ikke tatt på alvor.

Jeg kan fremdeles forsåvidt anbefale henne, på grunn av mine tidligere gode erfaringer- og jeg vil samtidig understreke at manglende " kvalitet" i oppfølging dessverre ikke er helt uvanlig blant fastleger/ allmennleger.

Selv ønsker jeg å bytte fastlege da dette ble et for omfattende tillitsbrudd for meg.