Hilde Rygh Hjorthen

Tlf: 64 91 32 32 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Hilde Rygh Hjorthen er en av 31 fastleger i Ski

Siste vurderinger av Hilde Rygh Hjorthen

Fornøyd!

Er ikke ofte hos legen, noe slikt som en gang eller to i året til sjekk + - Allikevel opplever jeg at hun "Kjenner" meg igjen og det oppleves trygt. Hun leser nok leksen sin - og med det mener jeg at hun forbereder seg med å lese journalen min før jeg som pasient kommer inn til henne. Da slipper man å bruke tid på å gjennomgå tidligere forklarte "Saker" DET liker jeg! Har bare gode erfaringer med Hilde, som har vært min fastlege i mange år :)

Rask og effektiv

Liker denne legen! Hun er tillitsfull og jeg føler at hun har tid til meg, og at hun hører etter hva jeg sier. Om det er prøver jeg venter svar på - så opplever jeg at det er greit om jeg selv følger opp dette, og ringer legen, istedenfor at legen skal ringe meg.

Kjapp

Legen er blid og hyggelig, men ikke så veldig interessert i å lytte. Etter siste time jeg var der, valgte jeg å bytte til en annen fastlege fordi jeg ikke følte meg sett/hørt.

Ikke tilfredsstillende oppfølging

Jeg har hatt Hilde Rygh Hjorthen som fastlege over flere år og har vært fornøyd med den behandlingen jeg hittill har fått. Har opplevd henne som imøtekommende og vennlig, og hun har videresendt meg til spesialist ved behov.

Det har vært lett å få time på kort tid.

Ved siste konsultasjon opplevde jeg imidlertid manglende kunnskap om adekvat behandling som medførte svært uheldige helsekonsekvenser for meg, og jeg ble ikke tatt på alvor.

Jeg kan fremdeles forsåvidt anbefale henne, på grunn av mine tidligere gode erfaringer- og jeg vil samtidig understreke at manglende " kvalitet" i oppfølging dessverre ikke er helt uvanlig blant fastleger/ allmennleger.

Selv ønsker jeg å bytte fastlege da dette ble et for omfattende tillitsbrudd for meg.

Kunne ikke hatt en bedre fastlege :)

Hilde er så varm og forståelsesfull. Hun tar seg god tid og følger opp, og er rask med å svare på henvendelser. Hun kan faget sitt, og forteller hva hun gjør underveis i undersøkelser og hva hun kommer frem til. Dette er tillitvekkende. Hun er ikke bare en god medisiner, men også en god lege som lytter og tar deg på alvor. Eneste minuset er at det tar lang tid å komme gjennom på telefon der, og sekretærene er middels serviceinnstilte. Jeg føler meg veldig godt ivaretatt hos henne, og kunne ikke hatt en bedre fastlege.

fin, energisk fastlege

Hilde har sikkert alt for mange pasienter og altfor mye å gjøre. Effekten blir at det av og til blir for liten tid til pasienten

Er glad for at hun er min fastlege.

Jeg har endelig funnet legen som passer for meg.
Hun er veldig behagelig å snakke med og viser interesse for meg som pasient. Hun gir mye av seg selv som person og lege. Det er veldig hyggelig å bli ivaretatt på denne måten.
Anbefaler henne mer enn gjerne!

Enestående

Byttet fastlege etter at jeg fikk høre mye positivt om henne. Og det skulle jeg ha gjort før. Herlig lege. Anbefales! Alltid behjelpelig, hyggelig, positiv og imøtekommende. Godt med en lege som ser fremover og ikke henger seg opp i det som har vært før!

Utrolig fornøyd!

Ble overført til Hjorten tilfeldig, er så glad for det. Hjorten er en strålende lege. Hun lytter, sorterer, ler og stiller gode spørsmål. Har aldri følelsen av å være til bry eller bruke for lang tid. Effektiv og engasjert, morsom og full av omtanke - på en profesjonell måte. Bor også i Oslo, vil ikke bytte fastlege for alt i verden :)

Veldig fornøyd

Ble overført til ny fastlege for et par år siden og det har vært udelt positivt. Min gamle fastlege var mer opptatt av å fortelle om at "det har jeg også hatt", som for en pasient er helt uinteressant. Endelig blir jeg tatt på alvor! Hjorten er ikke redd for å fyre av en henvisning til spesialist, dersom hun ikke løser problemet på kontoret. I tillegg så spøker og ler vi under konsultasjonen og det er en hyggelig atmosfære. Alt i alt en flink og faglig sterk lege som får de beste skussmål av meg.

Altid blid å i møtekommen

Føler at hun hører på meg. Er veldig fornøyd. Bor nå i oslo vell ikke bytte fastlege

Den beste

Ny lege, etter samme lege i 30 år. Dette skulle jeg ha utført før............................

Dyktig og hyggelig lege

Tar meg alvorlig og sender meg eller mine barn videre. Lytter og hjelper så godt hun kan.

Helt grei :)

Overtok etter min gamle faslege. Ung, engasjert og sender videre om hun ikke kan finne svar.