Storsenteret Legekontor

Jernbanesvingen 6 1400 Ski

Siste vurderinger av behandlere ved Storsenteret Legekontor

Den beste legen jeg har hatt

Lege: Svein Egil Rekkedal Skrevet

Rekkedal er minn fastlege i Oslo jeg savner han mye han er veldig snil og flink på samme tid bra behandling jeg venter på ledig plass hos han for å bytte min fastlege jo jeg bor i Oslo men jeg skal kjøre til ski ilike vel.takk.

Til å stole på

Lege: Svein Egil Rekkedal Skrevet

Når en trenger en lege er dette en lege man stoler på, han blir benyttet av flere i samme famile

Utrolig fornøyd!

Lege: Hilde Rygh Hjorthen Skrevet

Ble overført til Hjorten tilfeldig, er så glad for det. Hjorten er en strålende lege. Hun lytter, sorterer, ler og stiller gode spørsmål. Har aldri følelsen av å være til bry eller bruke for lang tid. Effektiv og engasjert, morsom og full av omtanke - på en profesjonell måte. Bor også i Oslo, vil ikke bytte fastlege for alt i verden :)

Veldig fornøyd

Lege: Hilde Rygh Hjorthen Skrevet

Ble overført til ny fastlege for et par år siden og det har vært udelt positivt. Min gamle fastlege var mer opptatt av å fortelle om at "det har jeg også hatt", som for en pasient er helt uinteressant. Endelig blir jeg tatt på alvor! Hjorten er ikke redd for å fyre av en henvisning til spesialist, dersom hun ikke løser problemet på kontoret. I tillegg så spøker og ler vi under konsultasjonen og det er en hyggelig atmosfære. Alt i alt en flink og faglig sterk lege som får de beste skussmål av meg.

Altid blid å i møtekommen

Lege: Hilde Rygh Hjorthen Skrevet

Føler at hun hører på meg. Er veldig fornøyd. Bor nå i oslo vell ikke bytte fastlege