Storsenteret Legekontor

Jernbanesvingen 6 1400 Ski

Siste vurderinger av behandlere ved Storsenteret Legekontor

Fantastisk

Lege: Hilde Rygh Hjorthen Skrevet

Har hatt hun i mange år. Når jeg byttet, skulle jeg ønske jeg hadde byttet før. Hun stiller opp, setter av tid, fantastisk med mitt barn som trenger litt ekstra tid. Hun lytter, kommer med gode råd og anbefalinger. Ikke alltid vi er helt enige, men hun er en fantastisk lege. Jeg har alltid fått raskt svar på råd og veiledning når jeg har lurt på noe. Fått legetime raskt.

Hilde er fantastisk, men de som sitter i resepsjonen/tar prøver er jeg ikke så fornøyd med. (Og trekker da ned i stjerner siden mange av spørsmålene går på det)

Takk til Rekkedal!

Lege: Svein Egil Rekkedal Skrevet

Dr Rekkedal er alltid tilstede og hjelpsom.
Blid og imøtekommende, man føler seg alltid velkommen.
Kunnskapsrik.
Følger opp prøver og gir tilbakemelding raskt.
En honnør også til sykepleierene i resepsjonen-de er også alltid blide og imøtekommende.
I hele tatt et supert legekontor!

Engasjert og faglig dyktig

Lege: Kristin Klomstad Skrevet

Føler meg både sett og hørt, tross alt for stort press i dagens situasjon er hun allikevel 100% tilstede for meg. Imponert over både legen og sekretærene, like blide og positive. Tusen takk for jobben dere gjør.

Uengasjert, lite hyggelig

Lege: Kristin Klomstad Skrevet

Ble omtrent kastet ut av legekontoret. Var der for å ta øreskyll tre ganger, fikk ikke gjennomført noen av gangene. Opplevdes ubehagelig og useriøst og bli spurt om jeg hadde helseangst, da jeg kun har vært hos denne legen 2 ganger på 4 år.

Meget fornøyd.

Lege: Kristin Klomstad Skrevet

Utrolig fornøyd opplevde gode relasjoner fra første legekonsultasjon.Føler meg godt ivaretatt som pasient.Raske tilbakemeldinger på event.prøver.