Losbyveien Legesenter

Losbyveien 34 1475 Finstadjordet

Siste vurderinger av behandlere ved Losbyveien Legesenter

Ulv i fåreklær

Lege: Khuram Gulzar Ahmad Skrevet

Denne legen viste stor interesse i starten, for selvfølgelig er han glad for nye pasienter. Men etterhvert har jeg (og også andre jeg har snakket med som har ham som lege) fått følelsen av at han liksom har "blitt lei" av meg og mine "problemer" Han tar seg ikke lenger tid, men virker heller nærmest irritert og man får følelsen av at han bare vil få deg ut så fort som mulig.

Middels fornøyd

Lege: Khuram Gulzar Ahmad Skrevet

Har hatt personen som fastlege i litt over et år. De få timene hvor jeg har vært der har han fremstått som høffelig og grei, og vært flink til å ta seg tid og være sosial. Han har derimot vært mindre fokosert mot de faktiske grunnene til besøket. Opplever hans om litt lite informativ, og noe vimsete i sitt arbeid. Middels fornøyt.

God start

Lege: Ingunn Landmark Skrevet

Ble etterhvert mer opptatt å skåne spesialister og budsjett. Avfeier symptom og vil heller se ann. Var likevel god den første tiden etter at hun begynte på senteret

Profesjonell og hyggelig!

Lege: Khuram Gulzar Ahmad Skrevet

Jeg (mann 48) har vært innom et par andre fastleger siden jeg ble voksen, og endelig kom jeg til rett mann! Det vil si en lege som verken er livstrett, overfladisk eller nedlatende!

Khuram er en ung mann som tar faget sitt på alvor, og fast bestemt på at dine problemer skal løses. Hvis han ikke klarer det så henviser han deg videre. Han skaper en avslappet og hyggelig atmosfære på kontoret sitt.

Hvis noen er bekymret for språket så kan dere bare glemme det da han snakker helt uten dialekt :)

Khuram anbefales på det varmeste!

Lyttende, dyktig og grundig

Lege: Khuram Gulzar Ahmad Skrevet

Dr. Ahmad er en lege som lytter grundig til det du sier. Han er skarp og fatter raskt poenget. Likevel bruker han god tid og du føler deg aldri avvist. Faglig sett er han en av de dyktigste legene jeg har hatt og han utreder grundig. Det er kort ventetid - ofte har jeg fått time allerede dagen etter.

Når du er hos denne legen så får du følelsen av at du møter et godt menneske. Han avslutter alltid timen med et smil som føles varmt og ekte.

Dr. Ahmad snakker for øvrig flytende norsk.