Losbyveien Legesenter

Losbyveien 34 1475 Finstadjordet

Siste vurderinger av Losbyveien Legesenter

Veldig fornøyd

Lege: Ingunn Landmark Skrevet

Er totalt sett veldig fornøyd med Ingunn Landmark. Hun gir deg god tid til å diskutere ditt problem og henviser deg videre til spesialist der det er nødvendig. I tillegg er hun en åpen og hyggelig person.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Sigurd Hammerø Mordal Skrevet

Dr Mordal er veldig flink,omsorgsfull og forståelsesfull lege
Han prøver alltid å forklare meg ting som jeg ikke forstå om sykdomen min og gir ikke opp

Veldig fornøyd

Lege: Ingunn Landmark Skrevet

Veldig fornøyd med Landmark. Hun tar seg god tid. God på oppfølging. Føler seg godt ivaretatt hos Landmark

Hyggelig og imøtekommende

Lege: Khuram Gulzar Ahmad Skrevet

Khuram oppleves som en faglig dyktig og snill lege. Har kun vært hos Khuram én gang for en helsesjekk, og var veldig fornøyd med måten jeg ble tatt i mot og behandlet på. Kan anbefale Khuram som fastlege.

hyggelig, men IKKE grundig nok.

Lege: Ingunn Landmark Skrevet

Dr Landmark er en blid og hyggelig person. MEN det må mer til enn det. Hun er ikke grundig nok når du kommer til utredning. Ofte se Ann eller ingenting å gjøre med. Veldig mye pc-lege fremfor det å gjøre en full sjekk av pasienten. Jeg må fortelle henne hva hun bør gjøre, hvem hun må henvise eller hvilke blodprøver eller prøver hun må ta, og dette er strengt talt hennes jobb ikke pasientens. Hun kan derfor lett overse problemet du kommer med. Noe som er blitt gjort i mitt tilfelle over lang tid. Legesenteret er lett å få tak i, både tlf og sms, men ingen god avvikling når fastlegen er borte. Da står du uten fastlege føler jeg.