Losbyveien Legesenter

Losbyveien 34 1475 Finstadjordet

Siste vurderinger av behandlere ved Losbyveien Legesenter

Superflink, effektiv og rask til å svare på henvendelser

Lege: Sigurd Hammerø Mordal Skrevet

Veldig fornøyd med Sigurd som fastlege, han tar pasientene på alvor, veldig rask på å respondere. Har skjønt dette med kommunikasjon via Helsenorge, som er en effektiv kommunikasjonsportal for meg som "pasient". Han svarer sent og tidlig og ved behov setter han opp telefonkonsultasjon på kort varsel.
Beste legen ever.

Imøtekommende og trygg

Lege: Sigurd Hammerø Mordal Skrevet

Forstår det som legges frem og finner løsning på problemet. Kjenner familiesituasjonen da flere i familien har Sigurd som fastlege
Trygg og hyggelig lege.

Kunnskapsrik og imøtekommende

Lege: Khuram Gulzar Ahmad Skrevet

Her blir man tatt på alvor! Veldig kunnskapsrik, god til å forklare, ser på muligheter og er han usikker på noe så henviser han videre. Og med en dæsj humor. Veldig fornøyd!!

Styr unna om du kan

Lege: Khuram Gulzar Ahmad Skrevet

Din tid er ikke verd noe. Gir ikke pasienten sin oppmerksomhet, føler deg liten og lite velkommen. Anbefales ikke

Kjempeflink

Lege: Ingunn Landmark Skrevet

Kjempeflink og støttende og setter seg godt inn i saker. Lett å ha kontakt via helenorge. Får fort svar.

Hun er veldig konservativ med medisiner og det må være godt dokumentert før hun skriver ut noe nytt. Noe som får meg til å føle meg trygg.

Har mye plager, men ønsker å jobbe så mye som mulig, og hun hjelper meg slik at jeg klarer å takle smerter på best mulig måte i hverdagen.

Tar også veldig godt tak i andre plager og det blir mye spesialistoppfølging takket være henne.

Hun fikk meg også fort inn på sykehus når jeg behøvde en operasjon raskt.

Veldig fornøyd!!!!!
(Eneste minuset er det vanskelige parkeringen....)