Losbyveien Legesenter

Losbyveien 34 1475 Finstadjordet

Siste vurderinger av behandlere ved Losbyveien Legesenter

Anbefaler ikke denne legen

Lege: Maelyn Ignacio Torres Skrevet

Etter et ulykke har jeg hatt flere opphold på sykehus. Denne legen er dårlig til å lytte, virker stresset og lite intr. Har tidligere hatt samme fastlege i mange år og vært veldig fornøyd, men måtte dessverre finne ny da han gikk av med pensjon!

Hold dere langt unna!!!!!!

Lege: Khuram Gulzar Ahmad Skrevet

Har hatt denne legen i over 2 år, og hver gang jeg var hos han så virket han stresset og ville bli ferdig så fort som mulig og før jeg rakk å stå opp fra stolen, forlot han rommet for å hente neste pasient. Har også opplevd at resepter ble enten ikke skrevet eller trukket tilbake når jeg har besøkt apoteket.
Så hvis dere finner en annen fastlege så er det bare å bytte.

Bare for friske personer

Lege: Maelyn Ignacio Torres Skrevet

En hyggelig dame, men:
Ingen tilbakemelding på tvilsomme prøver. Tar ikke hensyn til pasientens sykdomshistorie ved utskriving av medikamenter. Mer opptatt av å prosessere flest mulig pasienter.
Legekontoret generelt: Den yngre generasjonen er hyggelige og serviceminded. De eldre representerer det motsatte.
Konklusjon: Anbefales ikke. Fastelege-ordningens svakheter samlet på et sted.

Dyktig og kunnskapsrik

Lege: Sigurd Hammerø Mordal Skrevet

Han kan mye. Det han ikke vet, finner han fort ut av. Han er flink til å forklare det du bør vite. Han virker rolig ut, selv om det er mye som skjer samtidig.

Best

Lege: Khuram Gulzar Ahmad Skrevet

Doktor Ahmad hjelpet meg og støttet meg gjennom min hard tid. Jeg er veldig takknemlig og for meg best lege som finnes.
Hjertelig Takk