Bjerkreim Legekontor

Vikesågata 57A 4389 Vikeså

Siste vurderinger av behandlere ved Bjerkreim Legekontor

Dyktig lege som ser deg!

Lege: Aud Feed Davis Skrevet

Er kjempefornøyd med Aud som fastlege. Hun er dyktig og veldig god til å lytte og ta tak i problemet. Føler jeg blir trodd og blir møtt med empati og forståelse.
Må aldri vente lenge for å komme inn selv om hun tar seg god tid til pasientene. Alt i alt en strålende lege som jeg er veldig glad for å ha.

Frekk og dømmende

Lege: Barbara Elisabeth Widera Skrevet

Styr unna denne legen!
Hun tramper på deg når du ligger nede. Hun er ikke interessert i å høre på hva du har å si og hun svarer frekt og respektløst. Hun viser ingen vilje til å ville hjelpe.

Trygg og hyggelig lege

Lege: Knut Vassbø Skrevet

Etter jeg byttet til ham opplevde jeg for første gang å bli hørt og sett av en lege. Ble henvist videre og fikk svar på hva som var galt etter å ha kjempet i over 30år

Lite medmenneskelig

Lege: Knut Vassbø Skrevet

Nedlatende holdning og tonefall. Lite forståelse for mennesker som individer med ulike utfordringer. Viste ingen medmenneskelighet. Kom med dømmende kommentarer uten å spørre hvorfor man tok de valgene man gjorde. Hadde han ikke vært så nedverdigende, så hadde jeg kanskje klart å forklare situasjonen. Gikk derfra med tårer i øynene. Det kan godt hende han er faglig dyktig, men sympati og tålmodighet er det mangel på.

Dyktig, behaglig, forståelsesfull

Lege: Aud Feed Davis Skrevet

Ble tatt imot av hyggelig og dyktig lege som tok raskt fatt i problemet. Legen var forståelsesfull og beroligende å snakke med.