Knut Vassbø

Tlf: 51 20 43 30 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Knut Vassbø er en av 2 fastleger i Bjerkreim

Siste vurderinger av Knut Vassbø

Ok

Stresser en del. Altid sent ute. Mye venting å lite tid til deg. Lite empati og medfølelse. Ikke nøye nokk

Efektiv å god lege.

Eg er særs nøgd med Knut som fastlege,han er så og sei sjelden forsinket.
Efektiv og rask.
Anbefales.

du må kjemmpe hardt for at han skal i det heletatt ta deg på alvor

Han er sjelden eller aldri har forberedt til å ta mot pasienten, alltid minst 10min forsinket. Virker som han han er mer opptatt av andre gjøremål en å bry seg om pasienten.
Har gått i flere år nå med samme plager, å har hele tiden følt at de få gangene han henviser meg videre er det for å få meg fortest mulig ut av kontoret. Alt av henvisninger og prøver må jeg be om selv, å det føles som en kamp å blitt tatt seriøst. Føler han har avskrevet meg som hypokonder å gitt opp å prøve å hjelpe meg å finne årsaken til plagene mine. Har inntrykk av at han tror jeg kommer for å få sykemelding for jeg ikke gidder jobbe, det er absolutt ikke det jeg går for, jeg vil tilbake til den personen jeg var før disse plagene startet. Har venner som har en helt annen oppfatning av han, så føler det litt etter hvem du er om han tar deg seriøst. Har lenge vurdert å bytte fastlege men det vil øke avstanden til fastlege siden det ikke er så mange alternativ i nærheten.
Føler jeg har blitt satt i en boks som "psykisk syk" har vert til flere utredninger for psykiske symptomer/plager, å det er konkludert med at jeg er psykisk frisk flere ganger.

Den beste legen jeg har hatt.Han virker genuint opptatt av hvordan jeg har det og sitter ikke bare og glor i en pc.

Grundig, tar meg på alvor, kommer kjapt til når jeg trenger hjelp. Han sender meg videre om det trengs annen vurdering, og ringer meg opp etter prøver er tatt for å fortelle hvordan det ligger an og hvilken behandling som skal prøves.

Bruk tiden på pasienten

Her har man en lege som sjelden eller aldri har forberedt seg til å ta mot pasienten. Tar telefoner mens du snakker med han. Virker utrygg å forvirret når en stiller spørsmål. Kunne brukt mer tid.

Den dyktigste legen

En dyktig lege som tar seg godt av deg som pasient. Grundig, undersøkende, ærlig, avslappende og hyggelig.

Meget dyktig lege

Jeg var hos han som følge med min bror.fikk et meget godt inntrykk. Han gikk grundige til verks. Tok mange prøver og gav gode råd. En lege som brydde seg,og virket faglig sterk.

Mye å forbedre.

Han virker helt fjern. Virker som han han er mer opptatt av andre gjøremål en å bry seg om pasienten. Diagnose må være et fremmedord.

fantastisk lege

dette er en lege som har hjulpet meg mer enn noen av de andre leger jeg har hatt
tålmodig omsorgsfull, forstålesefull tar problemene på alvor .