Knut Vassbø

Autorisasjon (2001)

Knut Vassbø er en av 3 fastleger i Bjerkreim

Siste vurderinger av Knut Vassbø

Trygg og hyggelig lege

Etter jeg byttet til ham opplevde jeg for første gang å bli hørt og sett av en lege. Ble henvist videre og fikk svar på hva som var galt etter å ha kjempet i over 30år

Lite medmenneskelig

Nedlatende holdning og tonefall. Lite forståelse for mennesker som individer med ulike utfordringer. Viste ingen medmenneskelighet. Kom med dømmende kommentarer uten å spørre hvorfor man tok de valgene man gjorde. Hadde han ikke vært så nedverdigende, så hadde jeg kanskje klart å forklare situasjonen. Gikk derfra med tårer i øynene. Det kan godt hende han er faglig dyktig, men sympati og tålmodighet er det mangel på.

Grundig og kunnskapsrik.

Har funnet en veldig bra fastlege i Knut. Blir tatt på alvor når en kommer med noe, ting blir forklart på en god måte, og sjekket ut når det er nødvendig. Er grundig og kunnskapsrik, vennlig og imøtekommende.
Føler meg trygg, blir ivaretatt på en personlig måte, føler ikke at en kun er et nummer i rekken. God med å svare opp på tester og prøver.
Så svært tilfreds.

Trygg

Har tillit til legen! Han er ikke alltid enig med meg, men jeg opplever at han gjør en grundig jobb. Litt trening på å se pasienten vil gi bedre relasjon til pasienten i møtet.

Trygg kunnskapsrik

Hentet fastlege utenfor egen kommune basert på gode tilbakemeldinger. Absolutt å anbefale som fastlege